नारायणगोपालको à¤à¤¦à¥à¤°à¤—ोल तबला
रामेश |
२०à¥à¥§ मङà¥à¤¶à¤¿à¤° २० शनिबार
२०१९ सालमा रेडियो नेपालले आयोजना गरेको लोकगीत पà¥à¤°à¤¤à¤¿à¤¯à¥‹à¤—ितामा ओखलढà¥à¤‚गाबाट पà¥à¤°à¤¤à¤¿à¤¨à¤¿à¤§à¤¿à¤¤à¥à¤µ गरà¥à¤¦à¥ˆ रायन र म आयौं। लोकगीत समà¥à¤®à¥‡à¤²à¤¨ समà¥à¤ªà¤¨à¥à¤¨ à¤à¤‡à¤¸à¤•ेपछि रेडियो नेपालले बालाजà¥à¤®à¤¾ बिदाइ पारà¥à¤Ÿà¥€ आयोजना गरेको थियो। तà¥à¤¯à¤¹à¥€à¤ नारायणगोपाललाई मैले पहिलोपलà¥à¤Ÿ देखेà¤à¥¤ तà¥à¤¯à¥‹ बेला उनका गीतहरू रेकरà¥à¤¡ à¤à¤à¤° शà¥à¤°à¥‹à¤¤à¤¾à¤®à¤¾à¤ आइसकेको थिà¤à¤¨à¥¤
हामीले पनि उनको गीत नसà¥à¤¨à¥‡à¤•ाले तà¥à¤¯à¤¤à¤¿ मतलब राखेनौं। तर रेडियोका वादà¥à¤¯à¤µà¤¾à¤¦à¤•हरू à¤à¤¨à¥à¤¥à¥‡, 'सà¥à¤µà¤° त निकै रामà¥à¤°à¥‹ छ। चाà¤à¤¡à¥ˆ कलकतà¥à¤¤à¤¾à¤®à¤¾ रेकरà¥à¤¡ à¤à¤à¤° उसको गीत बजारमा आउà¤à¤¦à¥ˆà¤›à¥¤' नà¤à¤¨à¥à¤¦à¥ˆ ओखलढà¥à¤‚गा फरà¥à¤•ेपछि रेडियोबाट उनको सà¥à¤µà¤°à¤®à¤¾ गीतहरू सà¥à¤¨à¤¿à¤¯à¥‹- 'सà¥à¤µà¤°à¥à¤—की रानी, मायाकी खानी', 'à¤à¥‹ à¤à¥‹ नसोध अब के मलाई', 'ठकानà¥à¤›à¤¾ ठटà¥à¤Ÿà¥à¤°à¥ˆà¤®à¤¾ यो बैंस जान लागà¥à¤¯à¥‹'। सà¥à¤µà¤° मसà¥à¤¤ र मादक थियो।
गोपाल योञà¥â€à¤œà¤¨ र नारायणगोपाल पारिजात दिदीकहाठआउà¤à¤¦à¤¾ उनीहरà¥à¤•ो मितेरी जीवनका à¤à¤¾à¤•ीà¤à¤²à¤• नजिकैबाट हेरà¥à¤¨à¥‡ र सà¥à¤¨à¥â€à¤¨à¥‡ अवसर मिलà¥â€à¤¥à¥â€à¤¯à¥‹à¥¤ अहा ! कति वजनदार,कति गहकिलो मितà¥à¤°à¤¤à¤¾! कà¥â€à¤¯à¤¾ उलà¥â€à¤²à¤¾à¤¸! चà¥à¤Ÿà¤•िलाका वरà¥à¤·à¤¾! रमाइला, फरà¥à¤¸à¥â€à¤¯à¤¾à¤‡à¤²à¤¾, रंगिला मानà¥â€à¤›à¥‡à¤¹à¤°à¥! उनीहरà¥à¤²à¥‡ नजानेको कà¥â€à¤¯à¥ˆ छैनजसà¥à¤¤à¥‹à¥¤ किहलेकाही त लागà¥â€à¤¥à¥â€à¤¯à¥‹, यिनै रहरलागà¥â€à¤¦à¤¾ उमà¥â€à¤¦à¤¾ कलाकारहरà¥à¤¸à¤à¤— जीवनà¤à¤°à¤¿ सà¤à¤—ै रहन पाठजीवन कति सारà¥à¤¥à¤• र सà¥à¤–द हà¥à¤à¤¦à¥‹ हो !
गाउà¤à¤®à¤¾ शिकà¥à¤·à¤• थिà¤à¤à¥¤ दिकà¥à¤¤à¥‡à¤² जिलà¥à¤²à¤¾, बà¥à¤‡à¤ªà¤¾à¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ तल खामà¥à¤¤à¥‡à¤² गाउà¤à¤®à¤¾à¥¤ à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ सानो टà¥à¤°à¤¾à¤¨à¥à¤œà¤¿à¤¸à¥à¤Ÿà¤° साथी थियो। ठाउठपरà¥â€à¤¯à¥‹ तà¥à¤¯à¤¸à¥à¤¤à¥ˆ- रेडियो नेपाल टिपà¥à¤¨à¥ˆ नमानà¥à¤¨à¥‡... कोपà¥à¤šà¥‡à¤°à¥‹à¥¤ तर, रेडियो खरà¥à¤¸à¤¾à¤™à¤šà¤¾à¤¹à¤¿à¤ दनà¥à¤•ेर बजà¥à¤¨à¥‡à¥¤
खरà¥à¤¸à¤¾à¤™ रेडियो दिनदिनै सà¥à¤¨à¥à¤¦à¤¾ दारà¥à¤œà¤¿à¤²à¤¿à¤™à¤•ा कलाकारसà¤à¤— मेरो परिचय हà¥à¤à¤¦à¥ˆ गयो। सायद आठदसजनाको टिम थियो। शरण पà¥à¤°à¤§à¤¾à¤¨, रञà¥à¤œà¤¿à¤¤ गजमेर, गोपाल योञà¥à¤œà¤¨, करà¥à¤® योञà¥à¤œà¤¨, अरà¥à¤£à¤¾ लामा, जितेनà¥à¤¦à¥à¤° बरà¥à¤¦à¥‡à¤µà¤¾ र अरू।
'छà¥à¤‡à¤¯à¤¾à¤®à¤¾ हाहाहा, छà¥à¤‡à¤¯à¤¾à¤®à¤¾ हा...
वरà¥à¤· दिनको आà¤à¤¸à¥ खसाली
मन रà¥à¤¨à¥à¤› मेरो डाà¤à¤¡à¤¾à¤ªà¤¾à¤°à¤¿'
पछि विसà¥à¤¤à¤¾à¤°à¥ˆ अरू गीतहरू पनि निरनà¥à¤¤à¤° सà¥à¤¨à¤¿à¤¨ थाले- 'यहाठफूल नफà¥à¤²à¥‡à¤›, बहार आउन नै à¤à¥à¤²à¥‡à¤›', 'हेर न हेर कानà¥à¤›à¤¾ डाà¤à¤¡à¤¾à¤²à¤¾à¤ˆ फूलले ढाकà¥à¤¯à¥‹', 'जाउन फूलको देशमा', 'किन यो मन उदास छ मेरो'...। अमà¥à¤¬à¤° गà¥à¤°à¥à¤™à¤•ो 'नौ लाख तारा'को चरà¥à¤šà¤¾ पहाडतिर पनि चलà¥à¤¦à¥ˆ थियो।
खरà¥à¤¸à¤¾à¤™à¤¬à¤¾à¤Ÿà¥ˆ शानà¥à¤¤à¤¿ ठटालका सà¥à¤µà¤°à¤®à¤¾ गीतहरू पनि सà¥à¤¨à¥à¤¨ थालियो। यसरी à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ गरिब गाउà¤à¤®à¤¾ दारà¥à¤œà¤¿à¤²à¤¿à¤™à¤•ा कलाकारसà¤à¤— खरसाङ रेडियोबाट मेरो चिनजान अनि गीतिसमà¥à¤¬à¤¨à¥à¤§ रहन पà¥à¤—à¥à¤¯à¥‹à¥¤
नारायणगोपालको सà¥à¤µà¤°à¤¸à¤à¤— दारà¥à¤œà¤¿à¤²à¤¿à¤™, कालिङपोङ पनि निकै पà¥à¤°à¤à¤¾à¤µà¤¿à¤¤ रहà¥à¤¯à¥‹à¥¤ उनलाई उताबाट निमà¥à¤¤à¥‹ आइरहन थालà¥à¤¯à¥‹à¥¤ उनी बराबर उतै जान थाले। दारà¥à¤œà¤¿à¤²à¤¿à¤™à¤•ा गोपाल योञà¥à¤œà¤¨ पनि उनको सà¥à¤µà¤°à¤¸à¤à¤— निकै आकरà¥à¤·à¤¿à¤¤ थिà¤à¥¤
आफूले रचना गरेका गीतसंगीतहरू उनको सà¥à¤µà¤°à¤®à¤¾ गवाउने चाहना राखà¥à¤¥à¥‡à¥¤ साथीहरूले कà¥à¤°à¤¾ बà¥à¤à¥‡à¥¤ तà¥à¤¯à¥‹ उदà¥à¤¦à¥‡à¤¶à¥à¤¯ पूरा हà¥à¤¨à¥‡ गतिलो माधà¥à¤¯à¤® मितेरी साइनो नै थियो। बाà¤à¤§à¤¿à¤¦à¤¿à¤ यी दà¥à¤ˆà¤²à¤¾à¤ˆ गाढा मितेरी साइनोमा।
नारायणगोपाल गà¥à¤°à¥à¤µà¤¾à¤šà¤¾à¤°à¥à¤¯ नेवार र गोपाल योञà¥à¤œà¤¨ तामाङ जातिका थिà¤à¥¤ तर, मितà¥à¤°à¤¤à¤¾à¤²à¥‡ जात धरà¥à¤® हेरेन। उनीहरूको मितेरी साइनोबाट नेपाली गीतिढà¥à¤•à¥à¤Ÿà¥€ निकै समà¥à¤ªà¤¨à¥à¤¨ र समृदà¥à¤§ à¤à¤à¤•ो गीतसंगीत पà¥à¤°à¥‡à¤®à¥€à¤¹à¤°à¥‚ले अनà¥à¤à¤µ गरे।
'तिमà¥à¤°à¥‹à¤œà¤¸à¥à¤¤à¥‹ मà¥à¤Ÿà¥ मेरो पनि...', 'मेरो गीत मेरो पà¥à¤°à¤¤à¤¿à¤µà¤¿à¤®à¥à¤¬ हैन', 'मेरो गीत म उà¤à¥‡à¤•ो धà¥à¤²à¥‹à¤²à¥‡ सà¥à¤¨à¥‹à¤¸à¥', 'सबलाई रिà¤à¤¾à¤Šà¤à¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ पसलमा बेचिà¤à¤›à¥', 'सारा दिन अरूलाई बाडेà¤'जसà¥à¤¤à¤¾ कैयौं गीत पà¥à¤°à¤šà¤¾à¤°à¤ªà¥à¤°à¤¸à¤¾à¤°à¤®à¤¾ आउन थालेपछि पà¥à¤°à¤¶à¤‚सकहरूले मà¥à¤– खोले, 'कà¥à¤¯à¤¾ संगीत, कà¥à¤¯à¤¾ सà¥à¤µà¤° ! गीतहरू पनि कति सà¥à¤¤à¤°à¥€à¤¯ र à¤à¤¾à¤µà¤ªà¥‚रà¥à¤£à¥¤'
पारिजातको पà¥à¤°à¤¯à¤¾à¤¸
२०१९ सालको रेडियो नेपालको लोकगीत समà¥à¤®à¥‡à¤²à¤¨à¤ªà¤›à¤¿ हामी ओखलढà¥à¤‚गा घरतिर फरà¥à¤•ेका थियौं। तर कलाकार हà¥à¤¨à¥‡ सपना बोकेर फेरि २०२१ सालतिर काठमाडौं à¤à¤°à¥â€à¤¯à¥Œà¤‚। २०२३ सालसमà¥à¤® करिब तीन वरà¥à¤· रेडियो नेपालमा लोकगीतहरू गाà¤à¤ªà¤›à¤¿ रेडियोसà¤à¤—को समà¥à¤¬à¤¨à¥à¤§ टà¥à¤Ÿà¥à¤¯à¥‹à¥¤
रेडियो नेपालमा हामà¥à¤°à¥‹ थोरै पारिशà¥à¤°à¤®à¤¿à¤• पनि किरà¥à¤¤à¥‡ गरेर खाइदिने à¤à¥à¤°à¤·à¥à¤Ÿà¤¹à¤°à¥‚को नाममा à¤à¥à¤°à¤·à¥à¤Ÿà¤¾à¤šà¤¾à¤°à¤•ो मà¥à¤¦à¥à¤¦à¤¾ सपà¥à¤°à¤®à¤¾à¤£ दरà¥à¤¤à¤¾ गरायौं। à¤à¥à¤°à¤·à¥à¤Ÿà¤¹à¤°à¥‚ले 'अब रेडियो नेपालमा गीत गाउन आउलासॠà¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ खबर पठाà¤à¥¤'
घर फरà¥à¤•ने तरखर गरà¥à¤¦à¤¾à¤—रà¥à¤¦à¥ˆ पारिजात दिदीले हामीसà¤à¤— à¤à¥‡à¤Ÿà¥à¤¨à¥‡ चाहना गरà¥à¤¨à¥à¤à¤à¤•ो खबर आयो। रेडियोमा सà¥à¤¨à¤¿à¤¨à¥‡ हामà¥à¤°à¤¾ पूरà¥à¤µà¥‡à¤²à¥€ लोकगीतहरू उहाà¤à¤²à¤¾à¤ˆ धेरै मन परà¥à¤¦à¥‹ रहेछ। à¤à¥‡à¤Ÿà¤˜à¤¾à¤Ÿ विसà¥à¤¤à¤¾à¤°à¥ˆ बाकà¥à¤²à¤¿à¤à¤ªà¤›à¤¿ दिदीलाई हामीले संकलन गरेका लोकगीत र आफैंले सिरà¥à¤œà¤¨à¤¾ गरेका गीतसंगीतहरू सà¥à¤¨à¤¾à¤‰à¤¨ थालà¥à¤¯à¥Œà¤‚।
निकै दिनपछि उहाà¤à¤²à¥‡ à¤à¤¨à¥à¤¨à¥à¤à¤¯à¥‹, 'तिमीहरूले गाà¤à¤•ा लोकगीतहरू अनि आफैंले रचेका शबà¥à¤¦ र संगीतहरूमा आफà¥à¤¨à¥ˆà¤–ाले विशेषता छ। मौलिक शैली र गà¥à¤£ छ। मलाई लागà¥à¤›, तिमीहरूको पà¥à¤°à¤¤à¤¿à¤à¤¾ सबैमा पà¥à¤°à¥â€à¤¯à¤¾à¤‰à¤¨ आवशà¥à¤¯à¤• छ।' नà¤à¤¨à¥à¤¦à¥ˆ 'रालà¥à¤«à¤¾' समूह निरà¥à¤®à¤¾à¤£ गरेर उहाà¤à¤²à¥‡ साहितà¥à¤¯ र संगीत विधामारà¥à¤«à¤¤ हामी र हामà¥à¤°à¤¾ कृतिहरूलाई आफà¥à¤¨à¤¾ परिचित वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿à¤¤à¥à¤µà¤®à¤¾à¤ लैजान सà¥à¤°à¥ गरà¥à¤¨à¥à¤à¤¯à¥‹à¥¤
गोपाल योञà¥à¤œà¤¨ पारिजात दिदीकी ठूलीआमाको छोरा हà¥à¤¨à¥à¤¹à¥à¤¨à¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹à¥¤ आफà¥à¤¨à¥‹ जाति र परिवारबाट à¤à¤•जना कलाकार राषà¥à¤Ÿà¥à¤°à¤¿à¤¯ परिवेशमा à¤à¥à¤²à¥à¤•िà¤à¤¦à¤¾ उहाà¤à¤²à¤¾à¤ˆ गौरवबोध हà¥à¤¨à¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹à¥¤ सà¥à¤•न दिदी पनि उतà¥à¤¤à¤¿à¤•ै खà¥à¤¸à¥€à¥¤
बेलाबेलामा दिदीहरूलाई à¤à¥‡à¤Ÿà¥à¤¨ गोपाल योञà¥à¤œà¤¨ आइरहने गरà¥à¤¦à¤¾ उनलाई नजिकैबाट देखà¥à¤¨, सà¥à¤¨à¥à¤¨ र à¤à¥‡à¤Ÿà¥à¤¨ पाउà¤à¤¦à¤¾ हामीलाई आननà¥à¤¦ लागà¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹à¥¤ केही बà¥à¤à¥à¤¨à¥‡, जानà¥à¤¨à¥‡, सà¥à¤¨à¥à¤¨à¥‡ र सिकà¥à¤¨à¥‡ मौका पाइने आशामा हामी हà¥à¤¨à¥à¤¥à¥à¤¯à¥Œà¤‚।
यसरी गोपाल योञà¥à¤œà¤¨ र नारायणगोपाल दà¥à¤ˆ मीतजà¥à¤¯à¥‚ समयसमयमा दिदीकहाठआउà¤à¤¦à¤¾ उनीहरूको मितेरी जीवनका केही à¤à¤¾à¤à¤•ीà¤à¤²à¤• नजिकैबाट हेरà¥à¤¨à¥‡ र सà¥à¤¨à¥à¤¨à¥‡ अवसर मिलà¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹à¥¤ अहा ! कति वजनदार, कति गहकिलो मितà¥à¤°à¤¤à¤¾ !
मेरो चढà¥à¤¦à¥‹ उमेरले पनि तà¥à¤¯à¤¸à¥à¤¤à¥ˆ मितà¥à¤°à¤¤à¤¾à¤•ो रहर गरà¥â€à¤¯à¥‹à¥¤ कà¥à¤¯à¤¾ उलà¥à¤²à¤¾à¤¸ ! चà¥à¤Ÿà¥à¤•िलाहरूका वरà¥à¤·à¤¾ ! रमाइला, फसà¥à¤°à¥à¤¯à¤¾à¤‡à¤²à¤¾, रंगिला मानà¥à¤›à¥‡à¤¹à¤°à¥‚ ! उनीहरूले नजानेको कà¥à¤¯à¥ˆ छैनजसà¥à¤¤à¥‹à¥¤ कहिलेकाहीठत लागà¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹, यिनै रहरलागà¥à¤¦à¤¾ उमà¥à¤¦à¤¾ कलाकारहरूसà¤à¤— दिनà¤à¤°à¤®à¤¾à¤¤à¥à¤° हैन, जीवनà¤à¤°à¤¿ सà¤à¤—ै रहन पाठजीवन कति सारà¥à¤¥à¤• र सà¥à¤–द हà¥à¤à¤¦à¥‹ हो !
तà¥à¤¯à¤¹à¥€ सिलसिलामा à¤à¤• दिन मीतजà¥à¤¯à¥‚हरूलाई दिदीले कोठामा बोलाउनà¥à¤à¤¯à¥‹à¥¤ साà¤à¤ दà¥à¤µà¥ˆ मीतजà¥à¤¯à¥‚ आà¤à¥¤ हारà¥à¤®à¥‹à¤¨à¤¿à¤¯à¤®à¤•ो वà¥à¤¯à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾ गरिà¤à¤•ो थियो। दिदी र अरू शà¥à¤°à¥‹à¤¤à¤¾à¤¹à¤°à¥‚को आगà¥à¤°à¤¹à¤®à¤¾ नारायणगोपालले 'आज र राति के देखेठसपना मै मरी गà¤à¤•ो' र गोपाल योञà¥à¤œà¤¨à¤²à¥‡ 'पिउà¤à¤›à¥ अधर सà¥à¤°à¤¾à¤•ो बेहोश बेहोश à¤à¤à¤°' à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ गीत गाà¤à¥¤
जोर गितार बजाà¤à¤° गीत गाउन सà¥à¤°à¥à¤®à¤¾à¤¤à¥à¤° के गरेका थियौ.. ल नारायणगोपाल तबला बजाउन पो सà¥à¤°à¥ गरे। छ मातà¥à¤°à¤¾à¤•ो दादरा तालमा गीत थियो। à¤à¤•ैछिनमा à¤à¤¡à¥â€à¤¯à¤¾à¤™ र à¤à¤¡à¥à¤™ जथाà¤à¤¾à¤µà¥€ अनेक खाले तलमा पो बजाउन थाले। आज पनि म सोचà¥â€à¤›à¥, के नारायणगोपालले à¤à¤¾à¤™à¤à¥à¤¤à¥à¤¤à¥‡ तबला बजाà¤à¤° हामà¥à¤°à¥‹ तालसमà¥â€à¤¬à¤¨à¥à¤§à¥€ योगà¥â€à¤¯à¤¤à¤¾à¤•ो जाà¤à¤š लिन खोजेका थिठवा गीत à¤à¤¤à¥â€à¤•ाà¤à¤° बिजोग देखाउन नियतपूरà¥à¤µà¤• à¤à¤¦à¥à¤°à¤—ोल ताल कानेका थिठ?
तà¥à¤¯à¤¸à¤ªà¤›à¤¿ दिदीको इचà¥à¤›à¤¾à¤…नà¥à¤¸à¤¾à¤° हामीहरूले गोपाल योञà¥à¤œà¤¨ र नारायणगोपालसमकà¥à¤· दिदीलाई उतà¥à¤•ृषà¥à¤Ÿ लागेका रालà¥à¤«à¤¾à¤•ा छानिà¤à¤•ा गीतहरू सà¥à¤¨à¤¾à¤¯à¥Œà¤‚- 'रातसित मरà¥à¤¨à¥‡à¤²à¤¾à¤ˆ मैले ढà¥à¤‚गाको चिसो लेउà¤à¤°à¤¿ पाà¤à¤', 'बालà¥à¤µà¤¾, किथà¥à¤°à¤¾, मरà¥à¤à¥‚मि', 'à¤à¥‹à¤•ै मरà¥à¤¨à¥‡ महाकविका पेटका सारंगीहरू', 'कहाठथियो धरती मेरो कहाठथियो आकाश', 'कोसीछेउ उà¤à¥‡à¤•ो सिमल जतà¥à¤¤à¤¿ नि बाà¤à¤šà¥à¤¦à¤¿à¤¨à¤ म'।
हामीले गाà¤à¤ªà¤›à¤¿ उनीहरूको के पà¥à¤°à¤¤à¤¿à¤•à¥à¤°à¤¿à¤¯à¤¾ हà¥à¤¨à¥à¤›, तà¥à¤¯à¥‹ बà¥à¤à¥à¤¨ दिदी साथै हामी पनि उतà¥à¤¸à¥à¤• थियौं। तर, अहठतà¥à¤¯à¤¹à¤¾à¤ कà¥à¤¨à¥ˆ पà¥à¤°à¤¤à¤¿à¤•à¥à¤°à¤¿à¤¯à¤¾ थिà¤à¤¨à¥¤ मानौं, हामी कà¥à¤¨à¥ˆ गायक, संगीतकार नै होइनौं। हामीले कà¥à¤¨à¥ˆ गीत गाà¤à¤•ै छैनौं।
दिदी चाहनà¥à¤¹à¥à¤¨à¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹, नाम चलेर शकà¥à¤¤à¤¿ र विशà¥à¤µà¤¾à¤¸ कमाà¤à¤•ा उनीहरूले गाउà¤à¤ªà¤¹à¤¾à¤¡à¤¬à¤¾à¤Ÿ आà¤à¤•ा यी नयाठचिचिलाहरूलाई उठाउन र चिनाउन केही अवसर, केही साथ सहयोग दिऊनà¥à¥¤ तर हामी à¤à¤à¤° पनि नà¤à¤œà¤¸à¥à¤¤à¥ˆ à¤à¤¯à¥Œà¤‚ तà¥à¤¯à¤¹à¤¾à¤à¥¤
तà¥à¤¯à¥‹ दिन गोपाल योञà¥à¤œà¤¨ र नारायणगोपालसà¤à¤—को à¤à¥‡à¤Ÿà¤˜à¤¾à¤Ÿ र उनीहरूको वà¥à¤¯à¤µà¤¹à¤¾à¤°à¤¬à¤¾à¤Ÿ हामी निराश à¤à¤¯à¥Œ अपमानित à¤à¤à¤•ो अनà¥à¤à¤µ à¤à¤¯à¥‹à¥¤ दिदी त आकà¥à¤°à¥‹à¤¶à¤¿à¤¤ नै हà¥à¤¨à¥à¤à¤¯à¥‹à¥¤ 'के कà¥à¤°à¤¾à¤®à¤¾ उनीहरूको à¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ तिमीहरूको गीत कमजोर छ?
गीतको सà¥à¤¤à¤°à¥€à¤¯à¤¤à¤¾, विविधता, संगीतरचना, सà¥à¤µà¤° र पà¥à¤°à¤¸à¥à¤¤à¥à¤¤à¤¿à¤¹à¤°à¥‚ केमा? मलाई लागà¥à¤›, यिनीहरूलाई पनि रालà¥à¤«à¤¾à¤•ो गीतसंगीतको सà¥à¤¤à¤°à¥€à¤¯à¤¤à¤¾ बà¥à¤à¥à¤¨ निकै समय लागà¥à¤›à¥¤ सायद नबà¥à¤à¥‡à¤°à¥ˆ केही नबोलेका होलानॠकि? यो कà¥à¤°à¤¾ पछि समयले बताउला।'
सà¥à¤•न दिदीचाहिठअरà¥à¤•ै कà¥à¤°à¤¾à¤¬à¤¾à¤Ÿ दà¥:खी हà¥à¤¨à¥à¤à¤à¤•ो देखिनà¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹, 'बाबॠहो, आज गोपालले रकà¥à¤¸à¥€à¤•ो गीत गायो। संगतले नामचाहिठकमायो तर उसको घरपरिवार त दà¥:खी नै होला। यिनीहरूको घर त बà¥à¤¦à¥à¤§à¤²à¥‡ बास गरेको घर हो।
कसà¥à¤¤à¤¾ बà¥à¤¦à¥à¤§à¤®à¤¾à¤°à¥à¤—ी à¤à¤¨à¥‡ सागपातमा à¤à¤à¤•ा किराहरू मरà¥à¤²à¤¾à¤¨à¥ à¤à¤¨à¥‡à¤° à¤à¤•à¤à¤• पतà¥à¤¤à¤¾ केलाà¤à¤° खाने। à¤à¥à¤‡à¤à¤®à¤¾ हिà¤à¤¡à¥à¤¦à¤¾ किरा कमिला मरà¥à¤²à¤¾à¤¨à¥ कि à¤à¤¨à¥‡à¤° पाउ चालीचाली हिà¤à¤¡à¥à¤¨à¥‡à¥¤ जाà¤à¤¡, रकà¥à¤¸à¥€ र अनà¥à¤¯ कà¥à¤¨à¥ˆ पनि नशा बरà¥à¤œà¤¿à¤¤ छ तà¥à¤¯à¥‹ घरमा।
गोपाल यसà¥à¤¤à¥‹ होला à¤à¤¨à¥‡à¤° त उनीहरू सपनामा पनि सोचà¥à¤¨ सकà¥à¤¤à¥ˆà¤¨à¤¥à¥‡à¥¤ तर आज गोपाल यसà¥à¤¤à¥‹ à¤à¤¯à¥‹- रकà¥à¤¸à¥€ नà¤à¤ˆ गाउनै नसकà¥à¤¨à¥‡, बाà¤à¤šà¥à¤¨à¥ˆ नसकà¥à¤¨à¥‡à¥¤ आजै त हामà¥à¤°à¥ˆà¤…घि 'पिउà¤à¤›à¥ मà¥à¤¹à¤¾à¤¨ सà¥à¤°à¤¾à¤•ो' à¤à¤¨à¥‡à¤° गायो। नसोचेको कà¥à¤°à¤¾ à¤à¤¯à¥‹ बाबॠआज।'
यसà¥à¤¤à¥ˆà¤®à¤¾ केही दिनपछि अरà¥à¤•ो गीत रेडियोमा बजà¥à¤¯à¥‹ :
'गलà¥à¤¤à¥€ हजार हà¥à¤¨à¥à¤›à¤¨à¥ यहाठहोश हरा'को बेला
à¤à¤•à¥à¤²à¥ˆ तिमी नआऊ म मातà¥à¤¤à¤¿à¤à¤•ो बेला।'
गोपाल योञà¥à¤œà¤¨à¤•ो रचना, संगीत अनि नारायणगोपालको सà¥à¤µà¤°à¤®à¤¾ यो गीत सà¥à¤¨à¤¿à¤¸à¤•ेपछि दिदीहरूले गोपाल र रकà¥à¤¸à¥€à¤•ा बारेमा कà¥à¤°à¥ˆ गरà¥à¤¨ छाडà¥à¤¨à¥à¤à¥‹à¥¤ 'गोपाल अब हामà¥à¤°à¥‹ रहेन। अरà¥à¤•ै à¤à¤‡à¤¸à¤•à¥à¤¯à¥‹', मलिन आवाजमा सà¥à¤•न दिदीले à¤à¤¨à¥à¤¨à¥à¤à¥‹à¥¤ पञà¥à¤šà¤¾à¤¯à¤¤à¥€ वà¥à¤¯à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤•ो सरकारले समेत 'यो त अति नै à¤à¤¯à¥‹' à¤à¤¨à¥‡à¤° तà¥à¤¯à¥‹ गीत रेडियो नेपालबाट बजà¥à¤¨ पà¥à¤°à¤¤à¤¿à¤¬à¤¨à¥à¤§à¥ˆ लगाइदियो।
à¤à¥‚पि दाइसà¤à¤— दिदी रालà¥à¤«à¤¾à¤•ा गीतहरूबारे कà¥à¤°à¤¾ गरिरहनà¥à¤¹à¥à¤¨à¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹à¥¤ कहिलेकाहीठत निकै गरमागरमी बहस पनि चलà¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹à¥¤ दिदी बराबर à¤à¤¨à¤¿à¤°à¤¹à¤¨à¥à¤¹à¥à¤¨à¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹, 'के कà¥à¤°à¤¾à¤®à¤¾ रालà¥à¤«à¤¾à¤•ा गीतहरू पछि छनà¥? नेपाली गीतसंगीत कà¥à¤·à¥‡à¤¤à¥à¤°à¤®à¤¾ यी आउलानॠर हामà¥à¤°à¥‹ असà¥à¤¤à¤¿à¤¤à¥à¤µ हलà¥à¤•ा होला à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ सायद धेरैलाई डर र ईरà¥à¤·à¥â€à¤¯à¤¾ छ।
कालो वà¥à¤¯à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾ उदांग हà¥à¤¨à¥‡ डर सरकारलाई पनि छ। तà¥à¤¯à¤¸à¥ˆà¤²à¥‡ सबै मिलेर रालà¥à¤«à¤¾à¤²à¤¾à¤ˆ उठà¥à¤¨ र फैलिन दिà¤à¤¦à¥ˆà¤¨à¤¨à¥à¥¤ तिमà¥à¤°à¥‹ यसमा के विचार छ? सूरà¥à¤¯ आकाशमा हà¥à¤¨à¥à¤›, हतà¥à¤•ेलाले छोपेर छोपिà¤à¤¦à¥ˆà¤¨ कि !'
तà¥à¤¯à¥‹ साà¤à¤à¤ªà¤›à¤¿à¤•ो à¤à¥‡à¤Ÿà¤˜à¤¾à¤Ÿà¤®à¤¾ मीतजà¥à¤¯à¥‚हरूपà¥à¤°à¤¤à¤¿ हामà¥à¤°à¥‹ जà¥à¤¨ आकरà¥à¤·à¤£ र मोह थियो। विसà¥à¤¤à¤¾à¤°à¥ˆ हराउà¤à¤¦à¥ˆ गयो। तर अनेक घटनाले हामीलाई सà¤à¤—सà¤à¤—ै जोडà¥à¤¦à¥ˆ लान पनि थालà¥à¤¯à¥‹à¥¤ वीरगनà¥à¤œà¤•ा à¤à¤•जना राणालाई लोकगीत समà¥à¤®à¥‡à¤²à¤¨ चलाउने लहड चलेछ। रालà¥à¤«à¤¾à¤²à¤¾à¤ˆ पनि निमà¥à¤¤à¥‹ आयो।
दिदीले हामीलाई सहà¤à¤¾à¤—ी हà¥à¤¨ पठाउनà¥à¤à¤¯à¥‹à¥¤ समà¥à¤®à¥‡à¤²à¤¨à¤®à¤¾ निकै घचà¥à¤šà¤¾à¤˜à¤šà¥à¤šà¥€ परà¥â€à¤¯à¥‹ हामà¥à¤°à¥‹à¥¤ 'अलà¥à¤à¥‡à¤› कà¥à¤¯à¤¾à¤°à¥‡ पछà¥à¤¯à¥Œà¤°à¥€ तिमà¥à¤°à¥‹ चियाको बà¥à¤Ÿà¤¾à¤®à¤¾' à¤à¤¨à¥â€à¤¨à¥‡ गीत नै मà¥à¤–à¥à¤¯ आकरà¥à¤·à¤£ थियो मीतजà¥à¤¯à¥‚हरूको à¤à¤¨à¥‡ हामीले 'राम राम रेलिसिकà¥à¤°à¥€ रामबेली बनमा', 'à¤à¤¿à¤²à¥à¤²à¥€à¤®à¤¾à¤ˆà¤•ो जनà¥à¤¤à¥€ नै आठदमाहा ठोकेर', 'रातोमाटो सिनà¥à¤¦à¥‚रको साटो', 'रेशम', 'à¤à¥‹à¤²à¥à¤—ाकी सानी नानी'जसà¥à¤¤à¤¾ गीत गायौं। समà¥à¤®à¥‡à¤²à¤¨ सकिà¤à¤ªà¤›à¤¿ à¤à¤°à¥à¤–र बसà¥à¤¤à¥€ बसà¥à¤¨ सà¥à¤°à¥ गरेको हेटौंडामा हेटौंडावासीले हामà¥à¤°à¥‹à¤®à¤¾à¤¤à¥à¤° कारà¥à¤¯à¤•à¥à¤°à¤®à¤•ो विशेष आयोजना गरà¥â€à¤¯à¥‹à¥¤ पूरà¥à¤µà¥‡à¤²à¥€ लोकगीतहरू उरालà¥à¤¯à¥Œà¤‚ हामीले।
à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ सà¥à¤–द संयोग, à¤à¤²à¤•मान र जितबहादà¥à¤° गनà¥à¤§à¤°à¥à¤µà¤¸à¤à¤— तà¥à¤¯à¤¹à¥€à¤ हामà¥à¤°à¥‹ à¤à¥‡à¤Ÿ à¤à¤¯à¥‹ र उनकै सà¥à¤µà¤°à¤¬à¤¾à¤Ÿ पहिलोपलà¥à¤Ÿ 'बाबाले सोधà¥à¤²à¤¾à¤¨à¥ नि खै छोरा à¤à¤¨à¥à¤²à¤¾à¤¨à¥' à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ मारà¥à¤®à¤¿à¤• लोकगीत सà¥à¤¨à¥à¤¯à¥Œà¤‚।
हामी र उनीहरà¥
à¤à¤• दिन मीतजà¥à¤¯à¥‚हरू र हामीलाई à¤à¤¾à¤°à¤¤à¥€à¤¯ सांसà¥à¤•ृतिक सहचरीको आयोजनामा सांसà¥à¤•ृतिक साà¤à¤ मनाउने निमà¥à¤¤à¥‹ आयो। मेहफिलमा मीतजà¥à¤¯à¥‚हरूले गीत गाइसकेपछि हामीलाई अनà¥à¤°à¥‹à¤§ आयो। जोर गितार बजाà¤à¤° गीत गाउन सà¥à¤°à¥à¤®à¤¾à¤¤à¥à¤° के गरेका थियौं... ल, नारायणगोपालले तबला समाते र बजाउन पो सà¥à¤°à¥ गरे !
छ मातà¥à¤°à¤¾à¤•ो दादरा तालमा गीत थियो। 'रातसित मरà¥à¤¨à¥‡à¤²à¤¾à¤ˆ मैले ढà¥à¤‚गाको चिसो लेउà¤à¤°à¤¿ पाà¤à¤' गाउà¤à¤¦à¥ˆ थियौं। à¤à¤•ैछिनमा à¤à¤¡à¥à¤¯à¤¾à¤™ र à¤à¥à¤¡à¥à¤™ जथाà¤à¤¾à¤µà¥€ अनेक खाले ताल पो बजाउन थाले उनले। तर उनको à¤à¤¾à¤™à¤à¥à¤¤à¥à¤¤à¥‡ तालवादनले हामà¥à¤°à¥‹ गीतको सतà¥à¤¯à¤¾à¤¨à¤¾à¤¸à¤šà¤¾à¤¹à¤¿à¤ पारà¥à¤¨ सकेन।
उनको तबलामा धà¥à¤¯à¤¾à¤¨ नदिई गितारको तालमा अडिà¤à¤° पूरै गीत नबिगारी गायौं। आज पनि म सोचà¥à¤›à¥- के नारायणगोपालले à¤à¤¾à¤™à¤à¥à¤¤à¥à¤¤à¥‡ तबला बजाà¤à¤° हामà¥à¤°à¥‹ तालसमà¥à¤¬à¤¨à¥à¤§à¥€ योगà¥à¤¯à¤¤à¤¾à¤•ो जाà¤à¤š लिन खोजेका थिठवा हामà¥à¤°à¥‹ गीत à¤à¤¤à¥à¤•ाà¤à¤° बिजोग देखाउन नियतपूरà¥à¤µà¤• à¤à¤¦à¥à¤°à¤—ोल ताल हानेका थिà¤?
तà¥à¤¯à¥‹ बेला à¤à¥‡à¤à¤¡à¤¾à¤¸à¤¿à¤‚को छेउ मछिनà¥à¤¦à¥à¤°à¤¬à¤¹à¤¾à¤²à¤¨à¤¿à¤° हामà¥à¤°à¥‹ डेरा थियो अनि नारायणगोपालको घर अलि पर। राति खाना खाइसकेपछि à¤à¤œà¤¨à¤¸à¤‚गीतको अधà¥à¤¯à¤¯à¤¨ र आननà¥à¤¦ लिन à¤à¤œà¤¨à¤®à¤£à¥à¤¡à¤²à¥€à¤à¤¿à¤¤à¥à¤° पà¥à¤—à¥à¤¥à¥à¤¯à¥Œà¤‚। मà¥à¤—à¥à¤§ à¤à¤à¤° सà¥à¤¨à¥à¤¥à¥à¤¯à¥Œà¤‚।
कतिपय à¤à¤œà¤¨ त हामà¥à¤°à¥‹ बाले पनि गाउनà¥à¤¹à¥à¤¨à¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ जसलाई सà¥à¤¨à¥à¤¦à¤¾ उहिलेको समय अनि बाको याद आइरहनà¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹à¥¤ कोही कोही बेला गाà¤à¤œà¤¾à¤•ो नसाले मसà¥à¤¤ à¤à¤à¤° नारायणगोपाल पनि आइपà¥à¤—à¥à¤¥à¥‡ र लीन à¤à¤à¤° à¤à¤œà¤¨ गाउन थालà¥à¤¥à¥‡à¥¤
उनी आउà¤à¤¦à¤¾ सबैले रमाइलो मानà¥à¤¥à¥‡à¥¤ à¤à¤œà¤¨ सकिà¤à¤ªà¤›à¤¿ उनलाई गीत गाउन अरूहरूले आगà¥à¤°à¤¹ गरà¥à¤¥à¥‡à¥¤ उनी सà¥à¤¨à¥à¤¦à¥ˆ नसà¥à¤¨à¥à¤¯à¤¾à¤à¥ˆà¤‚ जà¥à¤°à¥à¤•à¥à¤• उठेर हिà¤à¤¡à¥à¤¥à¥‡à¥¤ 'यसà¥à¤¤à¥ˆ हो यो', अरूहरू à¤à¤¨à¥à¤¥à¥‡à¥¤
टोले साथीहरूले उनीबारे अनेक जानकारी सà¥à¤¨à¤¾à¤‰à¤à¤¥à¥‡, 'यो त असनको हानà¥à¤¨à¥‡ साà¤à¤¢à¥‡ हो। कसैलाई टेरà¥à¤¦à¥ˆà¤¨, कसैलाई गनà¥à¤¦à¥ˆà¤¨à¥¤' कोही अनेक घटना सà¥à¤¨à¤¾à¤‰à¤à¤¥à¥‡, 'रकà¥à¤¸à¥€à¤²à¥‡ चà¥à¤° à¤à¤ˆ मातेपछि यो à¤à¤•पलà¥à¤Ÿ à¤à¥‹à¤Ÿà¤¾à¤¹à¤¿à¤Ÿà¥€à¤¤à¤¿à¤°à¤¬à¤¾à¤Ÿ आउà¤à¤¦à¥ˆ गरेको मछिनà¥à¤¦à¥à¤°à¤¨à¤¾à¤¥à¤•ो रथ रोकà¥à¤¨ à¤à¤•à¥à¤²à¥ˆ हानिà¤à¤° पà¥à¤—ेको थियो।' तà¥à¤¯à¥‹ बेला नारायणगोपालको जीउ बलिषà¥à¤ साà¤à¤¢à¥‡à¤•ो à¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ कम थिà¤à¤¨à¥¤ कà¥à¤¸à¥à¤¤à¥€à¤¬à¤¾à¤œ छोटेमोटे पहलमानजसà¥à¤¤à¥‹- मोटो र सनà¥à¤¡à¥‹à¥¤
पारिजात दिदीकहाठखबर आयो, 'उतैकी à¤à¤‰à¤Ÿà¥€ केटीले नारायणगोपाललाई मन पराà¤à¤•ी छे रे। केटीचाहिठशेरà¥à¤ªà¤¿à¤¨à¥€, लमिनी के हो रे ! अहिलà¥à¤¯à¥ˆ बिहे नै गरिहालà¥à¤¨à¥‡ रे।'
à¤à¤• दिन मधà¥à¤¯à¤¾à¤¹à¥à¤¨à¤®à¤¾ मछिनà¥à¤¦à¥à¤°à¤¬à¤¹à¤¾à¤²à¤¨à¤¿à¤° नारायणगोपालले हामीसà¤à¤— परिचय गराà¤, 'उनी पेमला, मेरो जीवनसाथी। अनि उनीहरू हामà¥à¤°à¤¾ रालà¥à¤«à¤¾ à¤à¤¾à¤‡à¤¹à¤°à¥‚।' हामीले हेरà¥â€à¤¯à¥Œà¤‚, 'कति शिषà¥à¤Ÿ, गमà¥à¤à¥€à¤° र à¤à¤¦à¥à¤° महिला। देखà¥à¤¦à¥ˆ आदर लागà¥à¤¨à¥‡à¥¤' दà¥à¤ˆ हात जोडेर हामीले नमसà¥à¤¤à¥‡ अà¤à¤¿à¤µà¤¾à¤¦à¤¨ ग:यौं।
काठमाडौंमा 'गोपाल योञà¥à¤œà¤¨ नाइट' हà¥à¤¨à¥‡ à¤à¤¯à¥‹à¥¤ à¤à¤• किसिमको तरंग चलà¥à¤¯à¥‹à¥¤ हामीलाई पनि सहà¤à¤¾à¤—ी हà¥à¤¨ खबर आयो। à¤à¥‡à¤Ÿà¤®à¤¾ गोपाल योञà¥à¤œà¤¨à¤•ो संगीतमा दà¥à¤ˆ गीत अनि दà¥à¤‡à¤Ÿà¤¾ लोकगीतचाहिठहामà¥à¤°à¥ˆ संकलनको गाउने निरà¥à¤£à¤¯ à¤à¤¯à¥‹à¥¤
राषà¥à¤Ÿà¥à¤°à¤¿à¤¯ नाचघरको मञà¥à¤šà¤®à¤¾ रालà¥à¤«à¤¾à¤•ो गठनपछि पहिलो गायन पà¥à¤°à¤¸à¥à¤¤à¥à¤¤à¤¿ थियो तà¥à¤¯à¥‹à¥¤ तà¥à¤¯à¤¸à¤®à¤¾ रायन, अरिम, म र गणेश रसिक उतà¥à¤°à¥‡à¤•ा थियौं। गोपाल योञà¥à¤œà¤¨à¤²à¥‡ हारà¥à¤®à¥‹à¤¨à¤¿à¤¯à¤®à¤®à¤¾ लिड गरेका थिà¤à¥¤ तà¥à¤¯à¥‹ फोटोले आज पनि à¤à¤¾à¤µà¥à¤• बनाउà¤à¤› मलाई।
कारà¥à¤¯à¤•à¥à¤°à¤®à¤®à¤¾ गोपाल योञà¥à¤œà¤¨à¤•ा धेरै सà¥à¤¤à¤°à¥€à¤¯ शबà¥à¤¦à¤°à¤šà¤¨à¤¾ र संगीत विà¤à¤¿à¤¨à¥à¤¨ गायकगायिकाका आवाजमा पà¥à¤°à¤¸à¥à¤¤à¥à¤¤ à¤à¤à¥¤ तर हामà¥à¤°à¤¾ नेपाली शà¥à¤°à¥‹à¤¤à¤¾à¤¦à¤°à¥à¤¶à¤•लाई रà¥à¤šà¥‡à¤¨, पचेन। असà¤à¥à¤¯ होहलà¥à¤²à¤¾, हà¥à¤Ÿà¤¿à¤™à¤²à¥‡ कारà¥à¤¯à¤•à¥à¤°à¤®à¤²à¤¾à¤ˆ बाधा पà¥:याइरहयो। कारà¥à¤¯à¤•à¥à¤°à¤® सकिनेबितà¥à¤¤à¤¿à¤•ै गोपाल योञà¥à¤œà¤¨ डाà¤à¤•ो छाडेर रà¥à¤¨ थाले।
'दारà¥à¤œà¤¿à¤²à¤¿à¤™à¤®à¤¾ हामी हामà¥à¤°à¥‹ देश नेपाल à¤à¤¨à¥‡à¤° कति गौरव गथà¥à¤°à¥à¤¯à¥Œà¤‚। बंगालीहरूसà¤à¤— नेपाली कलासंसà¥à¤•ृतिका लागि कति लडà¥à¤¥à¥à¤¯à¥Œà¤‚, à¤à¤¿à¤¡à¥à¤¥à¥à¤¯à¥Œà¤‚ तर आज मेरो देशले मलाई अपमान र बेइजà¥à¤œà¤¤à¥€ गरà¥â€à¤¯à¥‹à¥¤' कसैको काखमा शिर राखेर उनी रोइरहेका थिà¤à¥¤
वरिपरि समà¥à¤à¤¾à¤‰à¤¨à¥‡à¤¹à¤°à¥‚ निकै थिà¤à¥¤ सायद यही तितो घटनाका कारण होला, केही समयपछि उनले गीत लेखे, 'मेरो गीत म उà¤à¥‡à¤•ो धà¥à¤²à¥‹à¤²à¥‡ सà¥à¤¨à¥‹à¤¸à¥... मेरो गीत कोही सà¥à¤¨à¥à¤¦à¥ˆà¤¨ à¤à¤¨à¥‡ आकाश बतासले सà¥à¤¨à¥‹à¤¸à¥à¥¤ सà¥à¤–ीलाई रà¥à¤šà¥à¤¦à¥ˆà¤¨ à¤à¤¨à¥‡ कोही असहायले सà¥à¤¨à¥‹à¤¸à¥à¥¤'
à¤à¤• रात ८ बजेपछिको अंगà¥à¤°à¥‡à¤œà¥€ समाचार आइरहेको थियो। गोपाल योञà¥à¤œà¤¨ पारिजात दिदीको कोठामै थिà¤à¥¤ अंगà¥à¤°à¥‡à¤œà¥€ खबर सà¥à¤¨à¥à¤¦à¤¾à¤¸à¥à¤¨à¥à¤¦à¥ˆ मकà¥à¤– परेर गोपाल बोलिरहेका थिà¤, 'सो नाइसॠपरà¥à¤«à¤®à¥‡à¤¨à¥à¤¸ लेडी'।
केही समयपछि दिदीकहाठनै खबर आयो- बà¥à¤°à¤¿à¤Ÿà¤¿à¤¸ à¤à¥€à¤¸à¥€à¤•ी छोरीसà¤à¤— गोपालको बिहे हà¥à¤¨à¥‡ पकà¥à¤•ा à¤à¥‹à¥¤ 'कोसà¤à¤—?' 'तà¥à¤¯à¥ˆ कà¥à¤¯à¤¾, रेडियोबाट अंगà¥à¤°à¥‡à¤œà¥€ खबर à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ रेनà¥à¤›à¥‡à¤¨ डोलà¥à¤®à¤¾à¤¸à¤à¤—...।' लौ दà¥à¤µà¥ˆ मीतजà¥à¤¯à¥‚ बिहेबनà¥à¤§à¤¨à¤®à¤¾ बाà¤à¤§à¤¿à¤à¥¤
समय बितà¥à¤¦à¥ˆ जाà¤à¤¦à¤¾ à¤à¤• समूहबाट समाजमा नमीठा कà¥à¤°à¤¾à¤¹à¤°à¥‚ फैलाउन सà¥à¤°à¥ à¤à¤¯à¥‹, 'नारायणगोपाललाई नारायणगोपाल बनाउने गोपाल योञà¥à¤œà¤¨à¤•ा गीतहरू हà¥à¤¨à¥à¥¤ पहिले उसका गीतहरू के थिà¤? पूरै अलà¥à¤²à¤¾à¤°à¥‡... सà¥à¤¤à¤°à¤¹à¥€à¤¨...। पछि गोपाल योञà¥à¤œà¤¨à¤•ा गीतहरूले नारायणगोपाललाई कहाठपà¥à¤°à¥â€à¤¯à¤¾à¤¯à¥‹ !'
अरà¥à¤•ो समूहले पनि पà¥à¤°à¤¤à¤¿à¤µà¤¾à¤¦à¤®à¤¾ तà¥à¤¯à¤¸à¥à¤¤à¥ˆ आरोप फैलाउन थालà¥à¤¯à¥‹, 'जतिसà¥à¤•ै रामà¥à¤°à¥‹ गीत किन नहोसà¥, नारायणगोपालको सà¥à¤µà¤° नपाà¤à¤•ो à¤à¤ कà¥à¤¨ कà¥à¤¨à¤¾à¤¤à¤¿à¤° कà¥à¤¹à¤¿à¤à¤° सडà¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ होला तà¥à¤¯à¤¸à¥à¤¤à¤¾ गीत ! तà¥à¤¯à¥ˆ सà¥à¤µà¤°à¤•ो लागि न हो, गोपाल योञà¥à¤œà¤¨à¤²à¥‡ मरिहतà¥à¤¤à¥‡ हालेको।' कà¥à¤°à¤¾ दà¥à¤µà¥ˆà¤¤à¤¿à¤°à¤•ो सही थियो।
नारायणगोपालको सà¥à¤µà¤° र पà¥à¤°à¤¸à¥à¤¤à¥à¤¤à¤¿à¤²à¥‡ गोपाल योञà¥à¤œà¤¨à¤•ो गीत जीवनà¥à¤¤ à¤à¤à¤•ो थियो। तà¥à¤¯à¤¸à¥à¤¤à¥ˆ गोपाल योञà¥à¤œà¤¨à¤•ा à¤à¤¾à¤µà¤ªà¥‚रà¥à¤£ शबà¥à¤¦ र मरà¥à¤®à¤¸à¥à¤ªà¤°à¥à¤¶à¥€ लयहरूले नारायणगोपालको सà¥à¤µà¤°à¤•ो पहिचान र उचाइ उठाà¤à¤•ो थियो।
हà¥à¤à¤¦à¤¾à¤¹à¥à¤à¤¦à¥ˆ दà¥à¤ˆ मीतजà¥à¤¯à¥‚को समà¥à¤¬à¤¨à¥à¤§ चिसिà¤à¤¦à¥ˆ गयो। अनà¥à¤¤à¥à¤¯à¤®à¤¾ अलग हà¥à¤¨à¥‡ समय पनि आयो। नारायणगोपाल अरू गीतकारका गीत खोजà¥à¤¦à¥ˆ तà¥à¤¯à¤¸à¤®à¤¾ आफैंले संगीत à¤à¤°à¥à¤¦à¥ˆ गाउन थाले। गोपाल योञà¥à¤œà¤¨à¤²à¥‡ पनि आफà¥à¤¨à¥‹ शबà¥à¤¦à¤°à¤šà¤¨à¤¾ र संगीतमा विसà¥à¤¤à¤¾à¤°à¥ˆ आफà¥à¤¨à¥ˆ सà¥à¤µà¤°à¤®à¤¾ गाउन सà¥à¤°à¥ गरे।
नारायणगोपालका पछिलà¥à¤²à¤¾ गीतहरू पà¥à¤°à¥‡à¤®à¤ªà¥à¤°à¤£à¤¯à¤•ा र केही राषà¥à¤Ÿà¥à¤°à¤¿à¤¯ गान थिठà¤à¤¨à¥‡ गोपाल योञà¥à¤œà¤¨à¤•ा गीतहरूमा केही विविधता थियो। तर समाजमा रहेका कà¥à¤°à¥€à¤¤à¤¿, विकृति, विà¤à¥‡à¤¦ र असमानता हटाउन दà¥à¤µà¥ˆà¤¤à¤¿à¤°à¤¬à¤¾à¤Ÿ तà¥à¤¯à¤¤à¤¿ कला र गला चलेन।
समाजमा वà¥à¤¯à¤¾à¤ªà¥à¤¤ अनà¥à¤§à¤µà¤¿à¤¶à¥à¤µà¤¾à¤¸, कà¥à¤¸à¤‚सà¥à¤•ार, धà¥à¤µà¤¸à¥à¤¤ पारà¥à¤¨ जनतालाई सचेत पारà¥à¤¦à¥ˆ जनताबाटै तà¥à¤¯à¤¸à¥à¤¤à¤¾ अà¤à¤¿à¤¯à¤¾à¤¨ सञà¥à¤šà¤¾à¤²à¤¿à¤¤ होसॠà¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ à¤à¤¾à¤µà¤¨à¤¾ कà¥à¤¨à¥ˆ गीतमा पाइà¤à¤¨à¥¤ जनतामा राजनीतिक चेतना उठाउन, à¤à¤• मà¥à¤ ी सामनà¥à¤¤ र समà¥à¤à¥à¤°à¤¾à¤¨à¥à¤¤ वरà¥à¤—को हातमा रहेको राजनीतिक शकà¥à¤¤à¤¿ जनतामा पà¥:याउने सोच दà¥à¤µà¥ˆà¤¤à¤¿à¤°à¤•ा कà¥à¤¨à¥ˆ गीतमा पाइà¤à¤¦à¥ˆà¤¨à¤¥à¥à¤¯à¥‹à¥¤ हामी à¤à¤¨à¥‡ à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ सोच, लकà¥à¤·à¥à¤¯à¤•ा साथ जनताको पकà¥à¤·à¤®à¤¾ उà¤à¤¿à¤à¤° रालà¥à¤«à¤¾à¤¦à¥‡à¤–ि नै गीत गाइरहेका थियौं।
रालà¥à¤«à¤¾à¤¬à¤¾à¤Ÿ कमà¥à¤¯à¥à¤¨à¤¿à¤¸à¥à¤Ÿà¤¤à¤¿à¤° ढलà¥à¤•à¤à¤¦à¥ˆ आखिर कमरेड नै बनà¥à¤¯à¥Œà¤‚ हामी। कमà¥à¤¯à¥à¤¨à¤¿à¤¸à¥à¤Ÿ कमरेड बनेपछि हामीलाई अरà¥à¤•ै ढंगबाट शिकà¥à¤·à¤¾à¤¦à¥€à¤•à¥à¤·à¤¾ दिन थालियो। 'गरिब, दà¥à¤–ी, शà¥à¤°à¤®à¤¶à¥€à¤² जनताका पकà¥à¤·à¤®à¤¾ समà¥à¤ªà¥‚रà¥à¤£ कलाकरà¥à¤®' à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ सिदà¥à¤§à¤¾à¤¨à¥à¤¤ मनको अनà¥à¤¤à¤°à¤¸à¤®à¥à¤® पà¥à¤°à¥â€à¤¯à¤¾à¤‡à¤¯à¥‹à¥¤ मजदà¥à¤°, किसान र लालसेनाका लागि कलासाहितà¥à¤¯ à¤à¤¨à¥â€à¤¨à¥‡ माओतà¥à¤¸à¥‡à¤¤à¥à¤™à¤•ा कृति-किताबहरू पढà¥à¤¨ लगाइयो।