सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€ वà¥à¤°à¤¤ कथाको लेखेक बारे à¤à¥à¤°à¤® र अनà¥à¤¯à¥‹à¤²à¤¤à¤¾ पणà¥à¤¡à¤¿à¤¤ जà¥à¤¯à¥à¤¹à¤°à¥ सà¥à¤µà¤¯à¤‚
Sunday, 11 January 2015
http://laxmitamang.blogspot.com/2015/01/blog-post_11.htmlकà¥à¤°à¤¾ बà¥à¤à¥à¤¦à¤¾ हाà¤à¤¸ मातà¥à¤° उठà¥à¤› अनि नबà¥à¤à¥à¤¦à¤¾ रिस | तà¥à¤¯à¤¸à¥ˆà¤²à¥‡ रिस खा आफॠबà¥à¤¦à¥à¤§à¤¿ खा अरà¥à¤•ा à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ गरà¥à¤›à¤¨ हामà¥à¤°à¥‹ गाउठसमाजमा |
खोई के खोई के पणà¥à¤¡à¤¿à¤¤ जà¥à¤¯à¥à¤¹à¤°à¥ आफै à¤à¥à¤°à¤®à¤¿à¤¤ र अनविजà¥à¤ž हà¥à¤¨à¥ हà¥à¤à¤¦à¤¾ रहेछन कसले लेखेका हà¥à¤¨à¥ सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€ बà¥à¤°à¤¤ कथा à¤à¤¨à¥‡à¤° अनि मेडमले पनि नेवारले लेखेका हà¥à¤¨à¥ à¤à¤¨à¥à¤¨à¥ à¤à¤à¤•ो रहेछन | हामीले बà¥à¤à¥à¤¨à¥ परà¥à¤› नेवार à¤à¤¨à¥‡à¤•ो समाज बनाà¤à¤•ो मातà¥à¤° १४ औ शताबà¥à¤¦à¥€à¤®à¤¾ हो हिनà¥à¤¦à¥à¤¸à¥à¤¤à¤¾à¤¨à¤•ो ५ जना बà¥à¤°à¤¾à¤¹à¥à¤®à¤£à¤¹à¤°à¥à¤•ो सहयोगमा राजा जयसà¥à¤¥à¤¿à¤¤à¤¿ मलà¥à¤²à¤²à¥‡ मनà¥à¤¸à¥à¤®à¥ƒà¤¤à¤¿ र नारायण सà¥à¤®à¥ƒà¤¤à¤¿ अनà¥à¤¸à¤¾à¤° जà¥à¤¨ पà¥à¤°à¤·à¥à¤Ÿ छ "मानव नà¥à¤¯à¤¾à¤¯ शासà¥à¤¤à¥à¤°" मा जà¥à¤¨ नेपालको पहिले कानून हो | तà¥à¤¯à¤¸à¥à¤¤à¥ˆà¤²à¥‡ नेवार à¤à¤¨à¥‡à¤•ो मोगोलियन तथा आरà¥à¤¯à¤¨ मà¥à¤²à¤•ा मानिसहरà¥à¤•ो मिशà¥à¤°à¥€à¤¤ समà¥à¤¦à¤¾à¤¯ हो जहाठबà¥à¤°à¤¾à¤¹à¥à¤®à¤£, कà¥à¤·à¥‡à¤¤à¥à¤°à¥€, तामाङà¥à¤—/किरात, आदि जातिहरॠछनॠ| जे होसॠसà¥à¤¨à¤¿à¤² शà¥à¤°à¥‡à¤·à¥à¤ पà¥à¤°à¤·à¥à¤Ÿ हà¥à¤¨à¥ हà¥à¤¨à¥à¤› सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€ बà¥à¤°à¤¤ कथाको लेखकको बारेमा र उहाà¤à¤²à¥‡ लेखà¥à¤¨à¥ हà¥à¤¨à¥à¤› कमेनà¥à¤Ÿà¤®à¤¾ यसà¥à¤¤à¥‹,
"सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€à¤•थाको पà¥à¤°à¤¾à¤šà¤¿à¤¨ लेखक महरà¥à¤·à¤¿ वेदवà¥à¤¯à¤¾à¤¸ हà¥à¤¨à¥ |
धारà¥à¤®à¤¿à¤• गà¥à¤°à¤¨à¥à¤¥ सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€à¤•थाको पà¥à¤°à¤¾à¤šà¤¿à¤¨ लेखक को हà¥à¤¨à¥ à¤à¤¨à¥‡à¤° हामीले पढà¥à¤¨à¥‡ पà¥à¤¸à¥à¤¤à¤•मा लेखेको छैन तर तà¥à¤¯à¥‹ गà¥à¤°à¤¨à¥à¤¥à¤•ो लेखिà¤à¤•ो नाम जसले संकलन गरेर पà¥à¤°à¤•ाशित गरे उनीहरà¥à¤•ो हो| तर सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€à¤•थाको केहि हरफहरà¥à¤²à¤¾à¤ˆ धà¥à¤¯à¤¾à¤¨ दिà¤à¤° अधà¥à¤¯à¤¨ गरà¥à¤¨à¥‡ हो à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ सो पà¥à¤¸à¥à¤¤à¤• कहाà¤à¤¬à¤¾à¤Ÿ साà¤à¤¾à¤° à¤à¤à¤•ो हो à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ चै सजिलै थाहा पाउछौ ,सोहि आधार सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€à¤•ो लेखक सजिलै पतालागà¥à¤› | जसरी 'गीताको' मूलशà¥à¤°à¥‹à¤¤ 'महाà¤à¤¾à¤°à¤¤' हो |.
सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€ कथाको हरेक अधà¥à¤¯à¤¾à¤¯ पछि हामीले उचारण गरà¥à¤¨à¥‡ मनà¥à¤¤à¥à¤° ""इति शà¥à¤°à¥€ सà¥à¤•नà¥à¤¦ पà¥à¤°à¤¾à¤£à¥‡ केदारखणà¥à¤¡à¥‡ माघमहातà¥à¤®à¥‡ कà¥à¤®à¤¾à¤° अगसà¥à¤¯ संबादे""लाइ धà¥à¤¯à¤¾à¤¨à¤ªà¥à¤°à¥à¤¬à¤• विशà¥à¤²à¥‡à¤·à¤£ गरà¥à¤¨à¥‡ हो ""सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€à¤•था"" ""सà¥à¤•नà¥à¤¦à¤ªà¥à¤°à¤¾à¤£""को 'केदारखणà¥à¤¡' à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ उपशिरà¥à¤·à¤•बाट लिà¤à¤•ो देखिनà¥à¤› | सनातन साहितà¥à¤¯à¤•ो १८ पà¥à¤°à¤¾à¤£à¤¹à¤°à¥ मधà¥à¤¯ सबै à¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ ठà¥à¤²à¥‹ पà¥à¤°à¤¾à¤£à¤•ो नाम हो "सà¥à¤•नà¥à¤¦à¤ªà¥à¤°à¤¾à¤£" जसमा ८१००० शà¥à¤²à¥‹à¤•हरॠछनॠ,जसलाई ॠखणà¥à¤¡à¤®à¤¾ बिà¤à¤¾à¤œà¤¨ गरिà¤à¤•ो छ| ॠखणà¥à¤¡ मधà¥à¤¯ पहिलो खणà¥à¤¡à¤•ो नाम हो ""महेशà¥à¤µà¤°"" खणà¥à¤¡ ,सोहि ""महेशà¥à¤µà¤°à¤–णà¥à¤¡""को पहिलो उपखणà¥à¤¡à¤•ो नाम हो "केदारखणà¥à¤¡" नै ""सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€ कथा"" हो | सà¥à¤•नà¥à¤¦ à¤à¤¨à¥‡à¤•ो à¤à¤—वान कà¥à¤®à¤¾à¤°à¤•ो अरà¥à¤•ो नाम पनि हो | १८ पà¥à¤°à¤¾à¤£à¤•ा लेखक महरà¥à¤·à¤¿ वेदवà¥à¤¯à¤¾à¤¸ हà¥à¤¨à¥ | सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€ बà¥à¤°à¤¤à¤•थाको पà¥à¤°à¤¾à¤šà¤¿à¤¨ लेखक पनि महरà¥à¤·à¤¿ वेदवà¥à¤¯à¤¾à¤¸ हà¥à¤¨à¥|"
रामेशà¥à¤µà¤°à¥€ पनà¥à¤¤ जà¥à¤¯à¥à¤•ो कानà¥à¤¤à¤¿à¤ªà¥à¤° अनलाई जनवरी १०, २०१५ शिरà¥à¤·à¤• "सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€à¤•ा शिवजी" मा उलà¥à¤²à¥‡à¤– गरà¥à¤¨à¥ à¤à¤à¤•ो थियो:
"महादेव र पारà¥à¤µà¤¤à¥€ शà¥à¤²à¥‡à¤·à¤®à¤¾à¤¨à¥à¤¤à¤• वनमा घà¥à¤®à¥à¤¨ जाà¤à¤¦à¤¾ तà¥à¤¯à¤¹à¤¾à¤à¤•ा किरातहरू सारै फोहोरी देखेर उनीहरूलाई सरसफाइ समà¥à¤¬à¤¨à¥à¤§à¥€ जà¥à¤žà¤¾à¤¨ दिठ। 'फोहोर तिमीहरूको जनà¥à¤®à¤œà¤¾à¤¤ गà¥à¤£ होइन, तिमीहरू पनि सफा बनà¥à¤¨ सकà¥à¤›à¥Œ' à¤à¤¨à¥à¤¦à¥ˆ उनीहरूलाई नà¥à¤¹à¤¾à¤‰à¤¨ सिकाà¤, घà¥à¤®à¤¨à¥à¤¤à¥‡ किरातहरूका अशकà¥à¤¤, वृदà¥à¤§ र बालबालिकाको सà¥à¤°à¤•à¥à¤·à¤¾à¤•ा लागि à¤à¥à¤ªà¤¡à¥€ बनाà¤à¤° बसà¥à¤¨
सिकाà¤, खेतीपाती गरà¥à¤¨ र जडिबà¥à¤Ÿà¥€à¤¬à¤¾à¤Ÿ औषधोपचार गरà¥à¤¨ सिकाठ। यसरी महादेव र पारà¥à¤µà¤¤à¥€à¤²à¥‡ किरातहरूलाई सà¤à¥à¤¯ बनà¥à¤¨ दिà¤à¤•ो शिकà¥à¤·à¤¾ नै मानवशासà¥à¤¤à¥à¤°à¤®à¤¾ मानिसले पाà¤à¤•ो पहिलो शिकà¥à¤·à¤¾ थियो ।'"
मेडमले लेखà¥à¤¨à¥ à¤à¤à¤•ो यी हरफहरॠपदà¥à¤¦à¤¾ चाही मलाई हाà¤à¤¸ उठà¥à¤¯à¥‹ किन कि महादेव सà¥à¤µà¤¯à¤‚ à¤à¤• à¤à¥‹à¤Ÿà¥‡ किरात हà¥à¤¨à¥ à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ पà¥à¤°à¤®à¤¾à¤£ छ | तर यो चाही हिनà¥à¤¦à¥à¤¸à¥à¤¤à¤¾à¤¨à¥€ पणà¥à¤¡à¤¿à¤¤à¤¹à¤°à¥à¤²à¥‡ जà¥à¤¨ मोङà¥à¤—ोलियन मà¥à¤²à¤•ा à¤à¥‹à¤Ÿ बरà¥à¤®à¥‡à¤²à¥€ à¤à¤¾à¤·à¥€à¤¹à¤°à¥à¤²à¤¾à¤ˆ खिसी पà¥à¤°à¥à¤µà¤• "किरात" à¤à¤¨à¥‡ जसको अरà¥à¤¥ हिनà¥à¤¦à¥à¤¸à¥à¤¤à¤¾à¤¨à¤¬à¤¾à¤Ÿ दकà¥à¤·à¤¿à¤£ पूरà¥à¤µà¥€ हिमालमा बसà¥à¤¨à¥‡ जंगली सिंह पà¥à¤°à¤µà¥ƒà¤¤à¤¿à¤•ो मानिसहरॠà¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ हà¥à¤à¤¦à¤¾ रहेछन उनीहरà¥à¤²à¤¾à¤ˆ महादेवले नà¥à¤¹à¤¾à¤‰à¤¨à¥ सिकाउनॠà¤à¤¨à¥‡à¤•ो चाही सà¥à¤µ-घोषित शà¥à¤¦à¥à¤§ सफा सà¥à¤µà¤šà¥à¤› आफू जो à¤à¤• लोटा पानीले सà¥à¤¨à¤¾à¤¨ गरà¥à¤›à¤¨ बाहिरी शरीर मातà¥à¤° तर à¤à¤¿à¤¤à¥à¤° मन चाही फोहरी हà¥à¤¨à¥à¤› अनि à¤à¥‹à¤Ÿà¥‡à¤¹à¤°à¥ फोहोरी हà¥à¤¨à¥à¤› à¤à¤¨à¥à¤¨ खोजेको बà¥à¤à¤¿à¤¨à¥à¤› |
मेरो यी माथिको पà¥à¤°à¤¤à¤¿à¤•ृया फेसबà¥à¤• सà¥à¤Ÿà¤¾à¤Ÿà¤¸à¤®à¤¾ पढे पछि तेनà¥à¤œà¤¿à¤‚ग लिमà¥à¤¬à¥à¤²à¥‡à¤–à¥à¤¨à¥ हà¥à¤¨à¥à¤›,
हिनà¥à¤¦à¥ बेद को मà¥à¤–à¥à¤¯ जà¥à¤žà¤¾à¤¨ पà¥à¤°à¤¾à¤šà¤¿à¤¨ दकà¥à¤·à¤¿à¤£ पà¥à¤°à¥à¤¬ à¤à¤¸à¤¿à¤¯à¤¾ को सà¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€à¤¯ बसी जसलाई बैदिक काल पछि किराà¤à¤¤ à¤à¤¨à¥‡à¤° चिनिने जाति को दरà¥à¤¶à¤¾à¤¨ लाई आरà¥à¤¯ हरॠले आफà¥à¤¨à¥‹ सà¥à¤µà¤¾à¤°à¥à¤¥ शिदà¥à¤§ हà¥à¤¨à¥‡ संहिता को आवरण हालेर हिनà¥à¤¦à¥ धरà¥à¤® बनाà¤à¤•ो हो l जà¥à¤¨ तथà¥à¤¯ कà¥à¤°à¤¾ लाई आजसमà¥à¤® को कà¥à¤¨à¥ˆ खोज करà¥à¤¤à¤¾ हरॠले उजागर गरेको छैनन l तथà¥à¤¯ लाई सहि खोज को विवरण ओà¤à¥‡à¤² मा राखिà¤à¤•ो पà¥à¤°à¤¸à¥à¤Ÿ हà¥à¤¨à¥à¤› l जà¥à¤¨ बेद पà¥à¤°à¤¾à¤£ र उपनिषदॠर अनà¥à¤¯ हिनà¥à¤¦à¥ गà¥à¤°à¤¨à¥à¤¥ हरॠमा लेखिà¤à¤•ा धेरै तथà¥à¤¯ हरॠबैदिक काल अघि देखि मानि आà¤à¤•ा किराà¤à¤¤ हरॠको मà¥à¤¨à¥à¤§à¥à¤® र अनà¥à¤¯ दरà¥à¤¶à¤¨ जà¥à¤žà¤¾à¤¨ हरà¥à¤®à¤¾ पाईनà¥à¤›à¤¨ l.
अरà¥à¤•ो कà¥à¤°à¤¾ जहाठबाट आरà¥à¤¯ हरॠआठतà¥à¤¯à¤¹à¤¾à¤ पà¥à¤°à¥à¤¬ काल देखि आज समà¥à¤® को ईतिहास खोजà¥à¤¨à¥‡ हो à¤à¤¨à¥‡ बैदिक काल देखि आज समà¥à¤® को ईतिहास लाई तà¥à¤²à¤¨à¤¾ गरेर हेरà¥à¤¨à¥‡ हो à¤à¤¨à¥‡ आरà¥à¤¯à¤¾ हरॠआà¤à¤•ो थात थलो मा हिनà¥à¤¦à¥ दरà¥à¤¶à¤¨ र आधà¥à¤¯à¤¾à¤¤à¥à¤®à¤¿à¤• दरà¥à¤¶à¤¨ र à¤à¥Œà¤¤à¤¿à¤• आधारको कà¥à¤¨à¥ˆ असà¥à¤¤à¤¿à¤¤à¥à¤µ थिà¤à¤¨ र छैन तेसैले पà¥à¤·à¥à¤Ÿà¤¿ गरà¥à¤› हिनà¥à¤¦à¥ आरà¥à¤¯ हरà¥à¤²à¥‡ सà¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€à¤¯ आधà¥à¤¯à¤¾à¤¤à¥à¤®à¤¿à¤• दरà¥à¤¶à¤¨ र à¤à¥Œà¤¤à¤¿à¤• जà¥à¤žà¤¾à¤¨ लाई आफà¥à¤¨à¥‹ ईचà¥à¤›à¤¾ पूरà¥à¤¤à¤¿ हà¥à¤¨à¥‡ संहिता को आवरण राखेर आफà¥à¤¨à¥‹ बनाà¤à¤•ा हà¥à¤¨à¥ तेसà¥à¤®à¤¾ मà¥à¤–à¥à¤¯ आवरण मनà¥à¤¸à¥à¤®à¥ƒà¤¤à¤¿ हो à¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ फरक नपरà¥à¤²à¤¾ l.
जà¥à¤µà¤¾à¤œà¤²à¤¾à¤ªà¥à¤ªà¤¾ सकासिता जà¥à¤¯à¥ को पà¥à¤°à¤¤à¤¿à¤•ृया यसà¥à¤¤à¥‹ छ:
हा हा हा हा, जति बà¥à¤à¥à¤¨ à¤à¥à¤¯à¤¾à¤, तà¥à¤¯à¤¤à¤¿ लेखे जसà¥à¤¤à¥‹ लागà¥à¤¯à¥‹ । सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€à¤•ो कà¥à¤°à¤¾ र देविपà¥à¤°à¤¾à¤£à¤•ो कà¥à¤°à¤¾ कहाठमेल खाà¤à¤•ो छ, अतà¥à¤¤à¥‹à¤ªà¤¤à¥à¤¤à¥‹ देखिनà¥à¤¨ । यो लेख अपà¥à¤°à¥‹ अधà¥à¤¯à¤¯à¤¨à¤•ो नतीजा हो, अधà¥à¤¯à¤¯à¤¨ पà¥à¤°à¤¾ गरà¥à¤¨ सामागà¥à¤°à¥€ जà¥à¤Ÿà¤¾à¤‰à¤¨à¥‡ उदà¥à¤¦à¥‡à¤¶à¥à¤¯ लà¥à¤•ेको छ । सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€à¤®à¤¾ नेवारले किन बाहà¥à¤¨à¤•ो मातà¥à¤° कथा लेखà¥à¤¯à¥‹ ? किन कतै नेवार समाजको कथा लेखिà¤à¤¨, सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€à¤®à¤¾ ? यो पà¥à¤°à¤¶à¥à¤¨ साà¤à¤šà¥à¤šà¥ˆ सोचनीय छ । नेवार समाजका सà¥à¤¯à¤¸à¥à¤¯: (शà¥à¤°à¥‡à¤·à¥à¤ ) हरà¥à¤®à¤¾ सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€ पà¥à¤°à¤šà¤²à¤¿à¤¤ छ, यिनै शà¥à¤°à¥‡à¤·à¥à¤ हरॠहिनà¥à¤¦à¥à¤•रणमा चà¥à¤°à¥à¤²à¥à¤®à¥à¤® डà¥à¤¬à¥‡à¤•ा समà¥à¤¹ हà¥à¤¨ र बरà¥à¤®à¥‚ चà¥à¤¯: बनà¥à¤¦à¥ˆ बाहà¥à¤¨à¤¬à¤¾à¤¦à¤•ो रकà¥à¤·à¤¾ गरà¥à¤¨ मरिहतà¥à¤¤à¥‡ गरà¥à¤¨à¥‡ काममा पनि शà¥à¤°à¥‡à¤·à¥à¤ हरॠनै अगà¥à¤° पंकà¥à¤¤à¤¿à¤®à¤¾ छन । नेपालà¤à¤¾à¤·à¤¾ छोडेर आफà¥à¤¨à¤¾ सनà¥à¤¤à¤¾à¤¨à¤²à¤¾à¤‡ खसà¤à¤¾à¤·à¤¾ सिकाउनेहरॠपनि शà¥à¤°à¥‡à¤·à¥à¤ नै अगà¥à¤°à¤ªà¤‚कà¥à¤¤à¤¿à¤®à¤¾ छन । यो सवै हेरà¥à¤¦à¤¾ सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€ शायद नेवार समाजलाइ बाहà¥à¤¨à¤¬à¤¾à¤¦à¤•ो चंगà¥à¤²à¤®à¤¾ लैजाने असà¥à¤¤à¥à¤° थियो कि जसà¥à¤¤à¥‹ लागेको छ ।
निरोज गà¥à¤°à¥à¤™ जà¥à¤¯à¥à¤•ो पà¥à¤°à¤¤à¤¿à¤•ृया à¤à¤¨à¥‡ यसà¥à¤¤à¥‹ थियो,
लौन कà¥à¤¯à¤¾à¤°à¤¨à¥€ अब ! नगर र समाज बिकासका देउता दकà¥à¤·à¤ªà¥à¤°à¤œà¤¾à¤ªà¤¤à¤¿ हà¥à¤¨à¥ (नामै हेर) जसà¥à¤•ो शिर काटेर बाखà¥à¤°à¤¾à¤•ो टाउको जोडà¥à¤¨à¥‡ शिब जी जो सà¥à¤µà¤¯à¤®à¥ समाजिक बà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿ थिà¤à¤¨à¥à¤¨à¥ लà¥à¤—ा नलगाउने असà¤à¥à¤¯, खरानी धसà¥à¤¨à¥‡- à¤à¤¾à¤™ धतà¥à¤°à¥‹ खाने, à¤à¥à¤¤-पिचाससà¤à¤— बसà¥à¤¨à¥‡, साप-हडà¥à¤¡à¥€à¤•ो माला लगाउने, फोहोरी र लटà¥à¤Ÿà¤¾ परेको कपाल à¤à¤à¤•ो जोगीले कसैलाई नà¥à¤¹à¤¾à¤‰à¤¨, सफा हà¥à¤¨, à¤à¥à¤ªà¤¡à¥€ बनाउन, खेतीपाती गरà¥à¤¨ कसरी सिकाठहोलानॠ! शिब शिब..हरि हरि !!
रामेशà¥à¤µà¤°à¥€ पनà¥à¤¤ जà¥à¤¯à¥à¤•ो पà¥à¤°à¤¾ लेख:
नेपाली समाजमा शताबà¥à¤¦à¤¿à¤¯à¥Œà¤‚देखि अतà¥à¤¯à¤§à¤¿à¤• शà¥à¤°à¤¦à¥à¤§à¤¾à¤ªà¥‚रà¥à¤µà¤• वà¥à¤°à¤¤, पूजा र पाठगरà¥à¤¦à¥ˆ आà¤à¤•ो सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€ वà¥à¤°à¤¤à¤•थाको पà¥à¤¸à¥à¤¤à¤• सरà¥à¤µà¤ªà¥à¤°à¤¥à¤® कहिले र कसले लेखà¥à¤¯à¥‹ à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ कà¥à¤°à¤¾ अहिलेसमà¥à¤® पनि कसैले ठोकà¥à¤µà¤¾ गरेर à¤à¤¨à¥à¤¨à¤¸à¤•ेको पाइà¤à¤•ो छैन । नेवारी à¤à¤¾à¤·à¤¾à¤®à¤¾ लेखिà¤à¤•ो à¤à¤¨à¤¿à¤à¤•ो सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€ कथा पकà¥à¤•ै पनि कà¥à¤¨à¥ˆ नेवारले नै लेखेको हà¥à¤¨à¥à¤ªà¤°à¥à¤› । तà¥à¤¯à¤¸à¥‹ हो à¤à¤¨à¥‡ नेवारले किन बाहà¥à¤¨à¤•ो मातà¥à¤° कथा लेखà¥à¤¯à¥‹ ? किन कतै नेवार समाजको
कथा लेखिà¤à¤¨, सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€à¤®à¤¾ ? यो पà¥à¤°à¤¶à¥à¤¨ पनि सोचनीय देखिनà¥à¤› । जे होसà¥, नेवारले जे देखà¥à¤¯à¥‹, तà¥à¤¯à¤¹à¥€ लेखà¥à¤¯à¥‹ । ततà¥à¤•ालीन समयमा बाहà¥à¤¨ समाजमा हिनà¥à¤¦à¥ धरà¥à¤® र परमà¥à¤ªà¤°à¤¾à¤•ो नाममा महिलामाथि हà¥à¤¨à¥‡ जà¥à¤¯à¤¾à¤¦à¤¤à¥€, पतिवà¥à¤°à¤¤à¤¾à¤•ा नाममा बाहà¥à¤¨ महिलाले सहनà¥à¤ªà¤°à¥‡à¤•ा दà¥à¤ƒà¤–, बालविवाह, à¤à¤•ल महिलाले खेपà¥à¤¨à¥à¤ªà¤°à¥‡à¤•ा समसà¥à¤¯à¤¾, धरà¥à¤®à¤•ो नाममा महिलालाई दिइने पà¥à¤°à¤¤à¤¾à¤¡à¤¨à¤¾à¤²à¤¾à¤ˆ सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€ कथासà¤à¤— जोडिदिà¤à¤•ो हà¥à¤¨à¤¸à¤•à¥à¤› । जे होसà¥, यी पà¥à¤°à¤¸à¤‚गलाई छोडेर सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€à¤•ै à¤à¤¤à¤¿à¤¹à¤¾à¤¸à¤¿à¤• पà¥à¤°à¤¸à¤‚गतिर
जानॠसानà¥à¤¦à¤°à¥à¤à¤¿à¤• छ ।
आफà¥à¤¨à¥€ पà¥à¤°à¤¾à¤£à¤ªà¥à¤¯à¤¾à¤°à¥€ पतà¥à¤¨à¥€ सतीदेवीको मृतà¥à¤¯à¥à¤ªà¤›à¤¿ शिव यति धेरै शोकाकà¥à¤² बनà¥à¤›à¤¨à¥ कि उनलेे सतीदेवीको मृत शरीर बोकेर संसार à¤à¥à¤°à¤®à¤£ गरà¥à¤¦à¥ˆ हिà¤à¤‚डà¥à¤¦à¤¾ सतीको देह सडेर अङà¥à¤—-अङà¥à¤—हरू विà¤à¤¿à¤¨à¥à¤¨ ठाउà¤à¤®à¤¾ à¤à¤°à¥à¤¦à¥ˆ जानà¥à¤›à¤¨à¥ र ती ठाउà¤à¤¹à¤°à¥‚मा शकà¥à¤¤à¤¿à¤ªà¥€à¤ हरूको उतà¥à¤ªà¤¤à¥à¤¤à¤¿ हà¥à¤à¤¦à¥ˆ जानà¥à¤› । सतीको अङà¥à¤—बाट à¤à¤•ाउनà¥à¤¨ शकà¥à¤¤à¤¿à¤ªà¥€à¤ हरूको उतà¥à¤ªà¤¤à¥à¤¤à¤¿ हà¥à¤¨à¥‡ कà¥à¤°à¤®à¤®à¤¾ हामीले पढà¥à¤¦à¥ˆ आà¤à¤•ो सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€ कथामा यसà¥à¤¤à¥‹ लेखिà¤à¤•ो छ, 'पहिले नेपालमा पà¥à¤—à¥à¤¦à¤¾ गà¥à¤¹à¥à¤¯à¤ªà¤¤à¤¨ à¤à¤¯à¥‹ । नेपाल पीठ, गà¥à¤¹à¥à¤¯à¥‡à¤¶à¥à¤µà¤°à¥€ देवी....उतà¥à¤ªà¤¤à¥à¤¤à¤¿ à¤à¤ ।' यस बाहेक सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€à¤®à¤¾ नेपाल
शबà¥à¤¦à¤•ो उलà¥à¤²à¥‡à¤– पाइà¤à¤¦à¥ˆà¤¨ । बाà¤à¤•ी सबै पीठहरू à¤à¤¾à¤°à¤¤à¤®à¤¾ रहेको कà¥à¤°à¤¾ सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€ पढà¥à¤¦à¤¾ थाहा लागà¥à¤› । तर के यो नै साà¤à¤šà¥‹ हो त ? सतीको पहिलो अङà¥à¤— नेपालमा खसेपछि अरू सब à¤à¤¾à¤°à¤¤à¤®à¤¾ कसरी ? के नेपालका शकà¥à¤¤à¤¿à¤ªà¥€à¤ हरू अतिकà¥à¤°à¤®à¤¿à¤¤ à¤à¤à¤•ै हà¥à¤¨à¥ त ?
वैदिक वाङà¥à¤®à¤¯à¤•ा जà¥à¤žà¤¾à¤¤à¤¾ मदनमणि दीकà¥à¤·à¤¿à¤¤à¤•ै शबà¥à¤¦à¤®à¤¾ 'करिब १३०० वरà¥à¤· पà¥à¤°à¤¾à¤¨à¥‹ सà¥à¤•नà¥à¤¦ पà¥à¤°à¤¾à¤£ लेखिà¤à¤•ो ८०० वरà¥à¤·à¤ªà¤›à¤¿ मातà¥à¤° सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€ कथा लेखिà¤à¤•ो देखिनà¥à¤› । ई.पू. ३०० (समà¥à¤¦à¥à¤° गà¥à¤ªà¥à¤¤à¤•ो समय) को इलाहाबादको सà¥à¤¤à¤®à¥à¤à¤®à¤¾ 'नेपाल' à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ शबà¥à¤¦ पहिलोपटक लेखिà¤à¤•ो पाइà¤à¤•ो छ । वैदिक र पौराणिक समयसमà¥à¤® नेपाल र à¤à¤¾à¤°à¤¤ à¤à¤‰à¤Ÿà¥ˆ सीमाà¤à¤¿à¤¤à¥à¤° परà¥à¤¥à¥‡ । लिखित इतिहासको कमीले गरà¥à¤¦à¤¾ पनि सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€à¤®à¤¾ उलà¥à¤²à¥‡à¤–ित सà¥à¤¥à¤¾à¤¨à¤¹à¤°à¥‚ नेपालमा परà¥à¤¥à¥‡ या à¤à¤¾à¤°à¤¤à¤®à¤¾ à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡à¤®à¤¾ कसैले ठोकà¥à¤µà¤¾ गरेर à¤à¤¨à¥à¤¨ सकà¥à¤¨à¥‡ सà¥à¤¥à¤¿à¤¤à¤¿ छैन । सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€à¤•ो आधार सà¥à¤•नà¥à¤¦ पà¥à¤°à¤¾à¤£ रहेको र समà¥à¤°à¤¾à¤Ÿ अकवरको पालादेखि सà¥à¤•नà¥à¤¦ पà¥à¤°à¤¾à¤£à¤®à¤¾ नेपाल महातà¥à¤®à¥à¤¯ थपियो र सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€à¤•ा पà¥à¤°à¤¸à¤‚ग पनि यसैबाट लिइà¤à¤•ो हो । पà¥à¤°à¤¾à¤£à¤¹à¤°à¥‚ à¤à¤¾à¤°à¤¤à¤®à¤¾ लेखिठर यी पà¥à¤°à¤¾à¤£à¤¹à¤°à¥‚ केही कालसमà¥à¤® अंगà¥à¤°à¥‡à¤œà¤•ो कबà¥à¤œà¤¾à¤®à¤¾ रहे । सामà¥à¤°à¤¾à¤œà¥à¤¯à¤µà¤¾à¤¦à¥€à¤¹à¤°à¥‚ले इतिहास बङयाउनकै लागि बौदà¥à¤§à¤¿à¤• समà¥à¤ªà¤¤à¥à¤¤à¤¿à¤®à¤¾à¤¥à¤¿ कबà¥à¤œà¤¾ जमाउने हà¥à¤à¤¦à¤¾ यही समयमा नेपालको धारà¥à¤®à¤¿à¤• इतिहासलाई पनि बङयाउà¤à¤¦à¥ˆ नेपालका शकà¥à¤¤à¤¿à¤ªà¥€à¤ हरू à¤à¤¾à¤°à¤¤à¤®à¤¾ रहेको à¤à¤¨à¤¿à¤à¤•ो हà¥à¤¨à¤¸à¤•à¥à¤› ।'
अरà¥à¤•ा वैदिक जà¥à¤žà¤¾à¤¤à¤¾ महेशà¥à¤µà¤° जà¥à¤œà¥ राजोपाधà¥à¤¯à¤¾à¤¯à¤¸à¤à¤—को à¤à¥‡à¤Ÿ र उहाà¤à¤²à¥‡ लेखेको सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€à¤•ो पà¥à¤¸à¥à¤¤à¤•बाट पà¥à¤°à¤¾à¤ªà¥à¤¤ जानकारीका आधारमा सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€ नेपालको मौलिक à¤à¤¤à¤¿à¤¹à¤¾à¤¸à¤¿à¤• धरोहर à¤à¤à¤•ो पाइनà¥à¤› । जस अनà¥à¤¸à¤¾à¤°,
नेपालको टोखा चणà¥à¤¡à¥€à¤¶à¥à¤µà¤°à¥€à¤®à¤¾ दकà¥à¤·à¤¯à¤œà¥à¤ž कà¥à¤£à¥à¤¡, चणà¥à¤¡à¥€à¤¶à¥à¤µà¤°à¥€ महाकाली र पशà¥à¤®à¥à¤£à¥à¤¡ दकà¥à¤·à¤•ो मूरà¥à¤¤à¤¿ अà¤à¥ˆ पनि रहेको, सतीको पहिलो पीठ'चरण शकà¥à¤¤à¤¿à¤ªà¥€à¤ ' देवीकà¥à¤Ÿ थानकोटमा रहेको, यौनाङà¥à¤— (गà¥à¤¹à¥à¤¯) पतन à¤à¤à¤•ो गà¥à¤¹à¥à¤¯à¥‡à¤¶à¥à¤µà¤°à¥€, सà¥à¤¤à¤¨à¤ªà¤¤à¤¨ à¤à¤à¤•ो à¤à¤•à¥à¤¤à¤ªà¥à¤°à¤•ो सà¥à¤¤à¤¨ शकà¥à¤¤à¤¿à¤ªà¥€à¤ जसलाई दà¥à¤°à¥à¤ªà¥à¤ªà¤ƒà¤¦à¥à¤¯à¤ƒ à¤à¤¨à¤¿à¤¨à¥à¤›, लगायत ४८ पीठहरू नेपालमै रहेको महेशà¥à¤µà¤° जà¥à¤œà¥à¤•ो à¤à¤¨à¤¾à¤‡ छ ।
थिमी कथाबाट लिइà¤à¤•ो à¤à¤¨à¤¿à¤à¤•ो गोमा, नवराज र चनà¥à¤¦à¥à¤°à¤¾à¤µà¤¤à¥€à¤•ो कथालाई नेपालको वासà¥à¤¤à¤µà¤¿à¤• इतिहास à¤à¤à¤•ो र गोमाको माइती फरà¥à¤ªà¤¿à¤™à¤•ो बà¥à¤°à¤¹à¥à¤®à¤ªà¥à¤°à¤®à¤¾ रहेको, साà¤à¤—ा जरनà¥à¤¤à¤¾à¤² वनेपाका शिव शरà¥à¤®à¤¾à¤¸à¤à¤— गोमाको विवाह à¤à¤à¤•ो, शिव शरà¥à¤®à¤¾ मरेको ठाउठवनेपाको सà¥à¤¨à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¤®à¤¾ विचारी पाटीको अगाडि अà¤à¥ˆ पनि रहेको, गोमाले पà¥à¤¤à¥à¤° पाà¤à¤•ो ठाउà¤à¤²à¤¾à¤ˆ गोमाडोल à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ गरिà¤à¤•ो, चनà¥à¤¦à¥à¤°à¤¾à¤µà¤¤à¥€à¤•ो माइती वनेपाको वà¥à¤¡à¥‹à¤²à¤®à¤¾ रहेको र नवराज -नà¥à¤µà¤¾à¤°à¤¨à¤•ो नाम वनà¥à¤¹à¥€à¤°à¤¾à¤œ) राजा à¤à¤à¤ªà¤›à¤¿ à¤à¤•à¥à¤¤à¤ªà¥à¤°à¤•ो दतà¥à¤¤à¤¾à¤¤à¥à¤°à¤¯à¤²à¤¾à¤ˆ राजधानी बनाà¤à¤•ो कà¥à¤°à¤¾ उनले सà¥à¤¥à¤¾à¤ªà¤¨à¤¾ गरेको तलेजॠà¤à¤•à¥à¤¤à¤ªà¥à¤°à¤•ो दतà¥à¤¤à¤¾à¤¤à¥à¤°à¤¯à¤®à¤¾ अà¤à¥ˆ छ र तà¥à¤¯à¤¸à¤•ो पà¥à¤œà¤¾à¤°à¥€ अà¤à¥ˆ पनि राजोपाधà¥à¤¯à¤¾à¤¯ बाहà¥à¤¨ हà¥à¤¨à¥‡ गरà¥à¤›à¤¨à¥ । नवराज पनि राजोपाधà¥à¤¯à¤¾à¤¯ बाहà¥à¤¨ रहेको कà¥à¤°à¤¾ तà¥à¤¯à¤¹à¤¾à¤ संकलà¥à¤ª गरà¥à¤¦à¤¾ 'वनà¥à¤¹à¥€à¤°à¤¾à¤œ कूल à¤à¤Ÿà¥à¤Ÿà¤¾à¤°à¤•' à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ गरिà¤à¤•ो बाट पà¥à¤°à¤®à¤¾à¤£à¤¿à¤¤ हà¥à¤¨à¥à¤› à¤à¤¨à¥‡à¤° महेशà¥à¤µà¤° à¤à¤¨à¥à¤¨à¥à¤¹à¥à¤¨à¥à¤› । तà¥à¤¯à¤¸à¥ˆà¤—री कà¥à¤·à¥à¤ रोग गà¥à¤°à¤¸à¥à¤¤ चनà¥à¤¦à¥à¤°à¤¾à¤µà¤¤à¥€à¤•ो उदà¥à¤§à¤¾à¤° à¤à¤à¤•ो ठाउठशालीनदी पनि साà¤à¤–à¥à¤®à¤¾ रहेको र तà¥à¤¯à¤¹à¥€à¤‚ आजपरà¥à¤¯à¤¨à¥à¤¤ सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€ मेला लागà¥à¤¨à¥‡ गरà¥à¤› । यदि यी सब सतà¥à¤¯ हà¥à¤¨à¥ à¤à¤¨à¥‡ किन पà¥à¤°à¤¾à¤£ लेखà¥à¤¨à¥‡ पणà¥à¤¡à¤¿à¤¤à¤¹à¤°à¥‚ले सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€à¤²à¤¾à¤ˆ à¤à¤¾à¤°à¤¤à¥€à¤¯à¤•रण गरे ? कतै नेपाली à¤à¤¾à¤·à¤¾à¤•ो सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€à¤²à¤¾à¤ˆ बनारसका पणà¥à¤¡à¤¿à¤¤à¤¹à¤°à¥‚ले लेखेका त होइननॠ?
सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€ कथामा शिवलाई à¤à¤•ातिर जोगीको रूपमा देखाइà¤à¤•ो छ, तà¥à¤¯à¥‹ पनि अतà¥à¤¯à¤¨à¥à¤¤à¥ˆ घिनलागà¥à¤¦à¥‹ जो à¤à¥‚तपà¥à¤°à¥‡à¤¤ पिशाच आदिले घेरिà¤à¤° मशानमा बसà¥à¤¨à¥‡, खरानी घसà¥à¤¨à¥‡, बाघको छाला ओढà¥à¤¨à¥‡, à¤à¤¾à¤™à¤§à¤¤à¥à¤°à¥‹ खाने, डमरॠबजाउने, नाङà¥à¤—ो, जता पायो उतै हिंà¤à¤¡à¥à¤¨à¥‡ असà¤à¥à¤¯ र जंगली खालको संनà¥à¤¯à¤¾à¤¸à¥€ । यतिसमà¥à¤® नशेबाज र गैरजिमà¥à¤®à¥‡à¤µà¤¾à¤° रूपमा पà¥à¤°à¤¸à¥à¤¤à¥à¤¤ गरिà¤à¤•ो छ कि छलपूरà¥à¤µà¤• à¤à¤ पनि सतीदेवीसà¤à¤— बिहे हà¥à¤¨à¥‡ à¤à¤à¤ªà¤›à¤¿ पनि समयमा दकà¥à¤· पà¥à¤°à¤œà¤¾à¤ªà¤¤à¤¿à¤•ो घरमा पà¥à¤—à¥à¤¨à¥à¤ªà¤°à¥à¤¨à¥‡ महादेव बिहेको लगन गà¥à¤œà¥à¤°à¤¨à¥ˆ लागà¥à¤¦à¤¾à¤¸à¤®à¥à¤® à¤à¤¾à¤™à¤•ो नशामा लठठà¤à¤° आफà¥à¤¨à¥ˆ बिहेको दिन बिरà¥à¤¸à¥‡à¤•ा छनॠर ढिलोगरी दकà¥à¤·à¤•ो घर पà¥à¤—ेका छनॠ। फेरि सतीदेवीलाई दà¥à¤²à¤¹à¥€à¤•ो रूपमा घरमा लà¥à¤¯à¤¾à¤à¤ªà¤›à¤¿ पनि उनी à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ गैरजिमà¥à¤®à¥‡à¤µà¤¾à¤° पति बनà¥à¤¦à¥ˆ सतीदेवीलाई à¤à¥à¤ªà¤¡à¥€ देखाà¤à¤° 'à¤à¤¿à¤¤à¥à¤° जा' à¤à¤¨à¥à¤¦à¥ˆ आफू ततà¥à¤•ाल बाहिरै à¤à¤¾à¤™ खाà¤à¤° चार दिनसमà¥à¤® बेहोश बनी लडेका छनॠ। à¤à¤¾à¤™à¥ˆ नशामा आफà¥à¤¨à¥€ पतà¥à¤¨à¥€ पारà¥à¤µà¤¤à¥€ रावणलाई दिà¤à¤° पठाà¤à¤•ा छनà¥, जालनà¥à¤§à¤° पतà¥à¤¨à¥€ वृनà¥à¤¦à¤¾à¤•ो सतितà¥à¤µ नषà¥à¤Ÿ गरà¥à¤¨ विषà¥à¤£à¥à¤²à¤¾à¤ˆ आदेश दिà¤à¤•ा छनà¥, पाà¤à¤š वषरà¥à¥€à¤¯à¤¾ अबोध बालिकालाई ढिलो à¤à¤¿à¤•à¥à¤·à¤¾ दिà¤à¤•ो निहà¥à¤à¤®à¤¾ à¤à¤¯à¤¾à¤¨à¤• शà¥à¤°à¤¾à¤ª दिà¤à¤•ा छनॠ।
अरà¥à¤•ोतिर शिवलाई à¤à¥‹à¤—ी अरà¥à¤¥à¤¾à¤¤à¥ सधैंजसो यौनकरà¥à¤®à¤®à¤¾ लिपà¥à¤¤ रहने पà¥à¤°à¥à¤·à¤•ो रूपमा चितà¥à¤°à¤¿à¤¤ गरिà¤à¤•ो छ । पारà¥à¤µà¤¤à¥€à¤¸à¤à¤— विवाह गरेपछि संसारै बिरà¥à¤¸à¤¿à¤à¤° कैयौं दिनसमà¥à¤® पारà¥à¤µà¤¤à¥€à¤¸à¤à¤— यौनकरà¥à¤®à¤®à¤¾ लिपà¥à¤¤ रहेको र अति à¤à¤à¤ªà¤›à¤¿ देवताहरूले अगà¥à¤¨à¤¿à¤²à¤¾à¤ˆ पठाà¤à¤° महादेव-पारà¥à¤µà¤¤à¥€à¤•ो à¤à¤•ानà¥à¤¤ यौनिक जीवन बिथोलेको, पारà¥à¤µà¤¤à¥€à¤¬à¤¾à¤Ÿ मातà¥à¤° सनà¥à¤¤à¥à¤·à¥à¤Ÿ नà¤à¤à¤° कहिले मृगरूप लिà¤à¤° मृगिणीहरूसà¤à¤— त कहिले हाà¤à¤¸à¤•ो रूप लिà¤à¤° हà¤à¤¸à¤¿à¤¨à¥€à¤¹à¤°à¥‚सà¤à¤— रमाà¤à¤•ो घटना कथामा पà¥à¤°à¤¸à¥à¤¤à¥à¤¤ गरिà¤à¤•ो छ । तà¥à¤¯à¤¤à¤¿ मातà¥à¤° नà¤à¤à¤° महादेवलाई अरà¥à¤•ाका सà¥à¤¤à¥à¤°à¥€à¤¹à¤°à¥‚ लिà¤à¤° हिंà¤à¤¡à¥à¤¨à¥‡ चरितà¥à¤°à¤¹à¥€à¤¨à¤•ो आरोप पनि लगाइà¤à¤•ो छ । सतीदेवीको मृतà¥à¤¯à¥à¤ªà¤›à¤¿ मानसिक सनà¥à¤¤à¥à¤²à¤¨ गà¥à¤®à¤¾à¤à¤° नाङà¥à¤—ै हिंà¤à¤¡à¥‡à¤•ा शिवको लिङà¥à¤— देखेर आफà¥à¤¨à¤¾ ऋषिपतिहरूबाट यौन अतृपà¥à¤¤à¤¿ खेपिरहेका ऋषिपतà¥à¤¨à¥€à¤¹à¤°à¥‚ शिवको पछि लागेर गà¤à¤•ोमा ऋषिहरूले शिवलाई दोषी देखà¥à¤¦à¥ˆ उनको लिङà¥à¤—पतन हà¥à¤¨à¥‡ शà¥à¤°à¤¾à¤ª दिनà¥à¤›à¤¨à¥ ।
के आज करोडौं हिनà¥à¤¦à¥à¤¹à¤°à¥‚ले अतà¥à¤¯à¤¨à¥à¤¤ आसà¥à¤¥à¤¾à¤ªà¥‚रà¥à¤µà¤• पà¥à¤œà¥à¤¦à¥ˆ आà¤à¤•ा देवाधिदेव महादेव साà¤à¤šà¥à¤šà¥€ नै यसà¥à¤¤à¤¾ गैरजिमà¥à¤®à¥‡à¤µà¤¾à¤° र घृणित चरितà¥à¤°à¤•ा थिठत ? किन यसरी पà¥à¤°à¤¸à¥à¤¤à¥à¤¤ गरियो उनलाई ? हà¥à¤¨à¤¸à¤•à¥à¤›, शिव अनारà¥à¤¯ थिठर उनलाई आरà¥à¤¯à¤¹à¤°à¥‚ले मनपराउà¤à¤¦à¥ˆà¤¨à¤¥à¥‡ । सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€à¤•ो आधार सà¥à¤•नà¥à¤¦ पà¥à¤°à¤¾à¤£ à¤à¤à¤•ोले र पà¥à¤°à¤¾à¤£à¤¹à¤°à¥‚ बाहà¥à¤¨ पणà¥à¤¡à¤¿à¤¤ (आरà¥à¤¯) हरूले लेखेका हà¥à¤¨à¤¾à¤²à¥‡ यसरी शिवलाई गलत किसिमले पà¥à¤°à¤¸à¥à¤¤à¥à¤¤ गरेका हà¥à¤¨ सकà¥à¤›à¤¨à¥ ।
महेशà¥à¤µà¤° जà¥à¤œà¥ à¤à¤¨à¥à¤¨à¥à¤¹à¥à¤¨à¥à¤›, 'सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€ कथा नेपालको आदिकालीन इतिहास à¤à¤à¤•ोले यसको कà¥à¤¨à¥ˆ लिखित पà¥à¤°à¤®à¤¾à¤£ छैन, नत कà¥à¤¨à¥ˆ शिलालेख नै पाइनà¥à¤› । तà¥à¤¯à¤¸à¥ˆà¤²à¥‡ शà¥à¤°à¥à¤¤à¤¿ परमà¥à¤ªà¤°à¤¾à¤®à¤¾ विशà¥à¤µà¤¾à¤¸ गरà¥à¤¨à¥à¤ªà¤°à¥à¤¨à¥‡ हà¥à¤¨à¥à¤› र यसैलाई सà¥à¤°à¥‹à¤¤ मानà¥à¤¨à¥à¤ªà¤°à¥à¤¨à¥‡ हà¥à¤¨à¥à¤› । पारà¥à¤µà¤¤à¥€à¤¸à¤à¤— विवाह à¤à¤à¤ªà¤›à¤¿ महादेवले हिमालयसà¤à¤— पारà¥à¤µà¤¤à¥€à¤²à¥‡ आफूलाई पतिरूपमा पà¥à¤°à¤¾à¤ªà¥à¤¤ गरà¥à¤¨à¤•ा लागि कठिन तपसà¥à¤¯à¤¾ गरेको हà¥à¤à¤¦à¤¾ उनको तपसà¥à¤¯à¤¾ र पà¥à¤°à¥‡à¤®à¤•ो समà¥à¤®à¤¾à¤¨ गरà¥à¤¦à¥ˆ पारà¥à¤µà¤¤à¥€à¤²à¥‡ तपसà¥à¤¯à¤¾ गरेको सà¥à¤¥à¤¾à¤¨à¤®à¤¾ नै बसà¥à¤¨à¥‡ इचà¥à¤›à¤¾ पà¥à¤°à¤•ट गरे र शिव-पारà¥à¤µà¤¤à¥€ पाशà¥à¤ªà¤¤ कà¥à¤·à¥‡à¤¤à¥à¤° देवपाटनमा बसà¥à¤¤à¥€ बसाà¤à¤° बसà¥à¤¨ थाले ।
महादेव र पारà¥à¤µà¤¤à¥€ शà¥à¤²à¥‡à¤·à¤®à¤¾à¤¨à¥à¤¤à¤• वनमा घà¥à¤®à¥à¤¨ जाà¤à¤¦à¤¾ तà¥à¤¯à¤¹à¤¾à¤à¤•ा किरातहरू सारै फोहोरी देखेर उनीहरूलाई सरसफाइ समà¥à¤¬à¤¨à¥à¤§à¥€ जà¥à¤žà¤¾à¤¨ दिठ। 'फोहोर तिमीहरूको जनà¥à¤®à¤œà¤¾à¤¤ गà¥à¤£ होइन, तिमीहरू पनि सफा बनà¥à¤¨ सकà¥à¤›à¥Œ' à¤à¤¨à¥à¤¦à¥ˆ उनीहरूलाई नà¥à¤¹à¤¾à¤‰à¤¨ सिकाà¤, घà¥à¤®à¤¨à¥à¤¤à¥‡ किरातहरूका अशकà¥à¤¤, वृदà¥à¤§ र बालबालिकाको सà¥à¤°à¤•à¥à¤·à¤¾à¤•ा लागि à¤à¥à¤ªà¤¡à¥€ बनाà¤à¤° बसà¥à¤¨
सिकाà¤, खेतीपाती गरà¥à¤¨ र जडिबà¥à¤Ÿà¥€à¤¬à¤¾à¤Ÿ औषधोपचार गरà¥à¤¨ सिकाठ। यसरी महादेव र पारà¥à¤µà¤¤à¥€à¤²à¥‡ किरातहरूलाई सà¤à¥à¤¯ बनà¥à¤¨ दिà¤à¤•ो शिकà¥à¤·à¤¾ नै मानवशासà¥à¤¤à¥à¤°à¤®à¤¾ मानिसले पाà¤à¤•ो पहिलो शिकà¥à¤·à¤¾ थियो ।'
यसरी à¤à¤•ातिर सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€à¤®à¤¾ महादेवलाई असà¤à¥à¤¯ रूपमा पà¥à¤°à¤¸à¥à¤¤à¥à¤¤ गरेको पाइनà¥à¤› à¤à¤¨à¥‡ देवी पà¥à¤°à¤¾à¤£à¤…नà¥à¤¸à¤¾à¤° महादेवलाई सà¤à¥à¤¯ र जà¥à¤žà¤¾à¤¨à¥€à¤•ो रूपमा पाउन सकिनà¥à¤› । आखिर सही रूपमा महादेव (शिव) को थिठत ? à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ विषयमा थप अधà¥à¤¯à¤¯à¤¨ जरà¥à¤°à¥€ देखिनà¥à¤› ।
सà¥à¤°à¥‹à¤¤: कानà¥à¤¤à¤¿à¤ªà¥à¤° अनलाई जनवरी १०, २०१५ शिरà¥à¤·à¤• "सà¥à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾à¤¨à¥€à¤•ा शिवजी"
http://www.ekantipur.com/np/2071/9/26/full-story/401798.html