'तà¥à¤¯à¤¸à¤•ो à¤à¤¾à¤²à¥‡' कथाबाट मेरो साहितà¥à¤¯à¤¾à¤°à¤®à¥à¤ à¤à¤à¤•ो हो । तà¥à¤¯à¤¹à¥€ कथाले नै मलाई आजको यो 'गोठाले' बनायो । तà¥à¤¯à¥‹ शारदा मासिकमा छापिने सà¥à¤°à¤¸à¤¾à¤°à¤®à¤¾ थियो । पà¥à¤°à¥‡à¤¸à¤®à¤¾ तà¥à¤¯à¤¸à¤•ो 'कमà¥à¤ªà¥‹à¤œ' पनि à¤à¤‡à¤¸à¤•ेको थियो । यो पà¥à¤°à¤¸à¤™à¥à¤— विसं १९९ॠको हो । ठीक तà¥à¤¯à¤¸à¥ˆà¤¬à¥‡à¤²à¤¾ मलाई पकà¥à¤°à¥‡à¤° लगियो । तà¥à¤¯à¤¸ समय पà¥à¤°à¤œà¤¾ परषà¥à¤¿à¤¾à¤¦à¥à¤²à¥‡ परà¥à¤šà¤¾ छरेको थियो । मैले पनि परà¥à¤šà¤¾ छरेठ। र, मलाई समातेर लगियो । तà¥à¤¯à¤¸ समय à¤à¤µà¤¾à¤¨à¥€ à¤à¤¿à¤•à¥à¤·à¥à¤²à¥‡ शारदा हेरà¥à¤¨à¥à¤¹à¥à¤¨à¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ । उहाà¤à¤²à¥‡ आशङà¥à¤•ा गरà¥à¤¨à¥ à¤à¤¯à¥‹, "मेरो नाममै कथा छापियो à¤à¤¨à¥‡ म सरकारी चेपारोमा त परà¥à¤›à¥ परà¥à¤›à¥, सà¥à¤µà¤¯à¤®à¥ शारदा पनि परà¥à¤¨ सकà¥à¤› ।" तर, उहाà¤à¤¸à¤à¤— तà¥à¤¯à¥‹ कथा नछापà¥à¤¨à¥à¤•ो विकलà¥à¤ª पनि थिà¤à¤¨ । तà¥à¤¯à¤¸à¥ˆà¤²à¥‡ à¤à¤¿à¤•à¥à¤·à¥à¤²à¥‡ मेरो कथा पनि छापिने, शारदा को पà¥à¤°à¤•ाशन पनि बचà¥à¤¨à¥‡ नयाठजà¥à¤•à¥à¤¤à¤¿ निकालà¥à¤¨à¥à¤à¤¯à¥‹ । फलतः उहाà¤à¤²à¥‡ मेरो साहितà¥à¤¯à¤¿à¤• नà¥à¤µà¤¾à¤°à¤¾à¤¨ गरेर मलाई 'गोठाले' बनाइदिनॠà¤à¤¯à¥‹ ।
यदà¥à¤¯à¤ªà¤¿, मैले तà¥à¤¯à¤¸ कथामा आफà¥à¤¨à¥‹ वासà¥à¤¤à¤µà¤¿à¤• नाम गोविनà¥à¤¦à¤¬à¤¹à¤¾à¤¦à¥à¤° मलà¥à¤² नै लेखेको थिà¤à¤ । मलाई गोविनà¥à¤¦à¤¬à¤¹à¤¾à¤¦à¥à¤°à¤¬à¤¾à¤Ÿ 'गोठाले' बनाउनà¥à¤•ा पछाडि पनि à¤à¤¿à¤•à¥à¤·à¥à¤•ो आफà¥à¤¨à¥ˆ तरà¥à¤• थियो । गोविनà¥à¤¦ à¤à¤¨à¥‡à¤•ो कृषà¥à¤£ अरà¥à¤¥à¤¾à¤¤à¥ गोठालो । यसरी म गोविनà¥à¤¦à¤¬à¤¾à¤Ÿ 'गोठाले' हà¥à¤¨à¤ªà¥à¤—ेठ। पछि गोविनà¥à¤¦ 'गोठाले' लेखà¥à¤¨ थालेठ। तà¥à¤¯à¤¹à¤¾à¤à¤¦à¥‡à¤–ि आजको कालखणà¥à¤¡à¤¬à¥€à¤šà¤•ा ६ॠहिउà¤à¤¦ र वषरà¥à¤¾à¤¹à¤°à¥‚ मैले निरनà¥à¤¤à¤° नेपाली साहितà¥à¤¯à¤•ो सेवामा बिताà¤à¤ । साहितà¥à¤¯à¤•ो गोठालो गरà¥à¤¨ सकेठया सकिनà¤, तà¥à¤¯à¥‹à¤šà¤¾à¤¹à¤¿à¤ पाठकको मूलà¥à¤¯à¤¾à¤™à¥à¤•नमा छाडà¥à¤¨ चाहनà¥à¤›à¥ ।
तà¥à¤¯à¤¸à¤¬à¥‡à¤²à¤¾à¤•ा राणा पà¥à¤°à¤¶à¤¾à¤¸à¤•हरूले करबि à¤à¤• महिना मलाई सिंहदरबारमा तारखिमा à¤à¥à¤²à¤¾à¤ र खà¥à¤¬ केरकार गरे । तर, कतैबाट मलाई दोषी सावित गरà¥à¤¨ सकेननॠ। आखिरमा मलाई तारिखमà¥à¤•à¥à¤¤ गरà¥à¤¨ उनीहरू बाधà¥à¤¯ à¤à¤ । म तà¥à¤¯à¤¸à¤¬à¥‡à¤²à¤¾ १८ वरà¥à¤·à¤•ो थिà¤à¤, असल-खराब छà¥à¤Ÿà¥à¤¯à¤¾à¤‰à¤¨à¥‡ à¤à¤‡à¤¸à¤•ेको थिà¤à¤ ।
मलाई साहितà¥à¤¯à¤®à¤¾ लागà¥à¤¨ आममानिसहरूलाई à¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ सजिलो थियो । मेरा पिताजी ऋदà¥à¤§à¤¿à¤¬à¤¹à¤¾à¤¦à¥à¤° मलà¥à¤² सà¥à¤µà¤¯à¤®à¥ साहितà¥à¤¯à¤ªà¥à¤°à¤¤à¤¿ ठूलो चाख र लगाव à¤à¤à¤•ो वà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤à¤¿ हà¥à¤¨à¥à¤¹à¥à¤¨à¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ । उहाà¤à¤²à¥‡ यही रà¥à¤šà¤¿à¤²à¥‡ राणा सरकारसà¤à¤— सà¥à¤µà¥€à¤•ृति मागेर शारदा को पà¥à¤°à¤•ाशन थालà¥à¤¨à¥à¤à¤à¤•ो थियो । तà¥à¤¯à¤¸ सङà¥à¤•à¥à¤šà¤¿à¤¤ र राणाहरूको à¤à¤•मना जहानियाठशासनमा पतà¥à¤°à¤¿à¤•ा निकालà¥à¤¨à¥‡ सà¥à¤µà¥€à¤•ृति पाउनॠचानचà¥à¤¨à¥‡ कà¥à¤°à¤¾ थिà¤à¤¨ । पिताजीले बकाइदा शà¥à¤°à¥€ ३ समकà¥à¤· 'पतà¥à¤°à¤¿à¤•ा निकालà¥à¤¨ पाऊà¤' à¤à¤¨à¥‡à¤° विनà¥à¤¤à¥€à¤ªà¤¤à¥à¤° हालà¥à¤¨à¥à¤à¤à¤•ो थियो । र, शà¥à¤°à¥€ ३ ले पनि 'पतà¥à¤°à¤¿à¤•ा निकालà¥à¤¨à¥‚' à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ हà¥à¤•à¥à¤®à¤ªà¥à¤°à¤®à¤¾à¤™à¥à¤—ी गरेकाले शारदा पà¥à¤°à¤•ाशित हà¥à¤¨à¤¸à¤•ेको हो ।
पिताजी शारदा सà¤à¤— गाà¤à¤¸à¤¿à¤¨à¥à¤à¤à¤•ाले तà¥à¤¯à¤¸à¤¬à¥‡à¤²à¤¾ हामीकहाठपà¥à¤°à¤¸à¤¿à¤¦à¥à¤§ साहितà¥à¤¯à¤¿à¤• हसà¥à¤¤à¥€à¤¹à¤°à¥‚को बाकà¥à¤²à¥ˆ आवतजावत हà¥à¤¨à¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ । यसबाहेक तà¥à¤¯à¤¸à¤¬à¥‡à¤²à¤¾ साहितà¥à¤¯à¤•ारहरूको जमघट हà¥à¤¨à¥‡ थलोको अà¤à¤¾à¤µ पनि थियो । आज जसà¥à¤¤à¥‹ गोषà¥à¤ ी र समारोह à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ नै कहाठहà¥à¤¨à¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ र तà¥à¤¯à¤¤à¤¿à¤–ेर ! काठमाडौठसà¥à¤µà¤¯à¤®à¥ à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ दà¥à¤°à¥à¤—म गाउठजसà¥à¤¤à¥‹ थियो । आज जसà¥à¤¤à¥‹ पतà¥à¤°à¤ªà¤¤à¥à¤°à¤¿à¤•ाहरूको घà¥à¤‡à¤à¤šà¥‹ त तà¥à¤¯à¤¸à¤¬à¥‡à¤²à¤¾ कलà¥à¤ªà¤¨à¤¾à¤¸à¤®à¥à¤® पनि हà¥à¤à¤¦à¥ˆà¤¨à¤¥à¥à¤¯à¥‹ ।
आफूले हिà¤à¤¡à¥‡à¤° आà¤à¤•ो यातà¥à¤°à¤¾à¤•ा धेरै मोड र घà¥à¤®à¥à¤¤à¥€à¤¹à¤°à¥‚ त विसà¥à¤®à¥ƒà¤¤ à¤à¤‡à¤¸à¤•ेका छनॠ। म समà¥à¤à¤¿à¤¨ सकà¥à¤¤à¤¿à¤¨à¤ । तर, महाकवि लकà¥à¤·à¥à¤®à¥€à¤ªà¥à¤°à¤¸à¤¾à¤¦ देवकोटाले मà¥à¤¨à¤¾à¤®à¤¦à¤¨ पहिलोपलà¥à¤Ÿ पिताजीलाई सà¥à¤¨à¤¾à¤à¤•ो समà¥à¤à¤¨à¤¾ आज पनि ताजै छ । मैले पिताजीको काखमा बसेर यो खणà¥à¤¡à¤•ावà¥à¤¯ शà¥à¤°à¤µà¤£ गरेको हà¥à¤ । यसरी धेरै साहितà¥à¤¯à¤•ारहरूका रचनाहरू पà¥à¤°à¤•ाशनअघि नै सà¥à¤¨à¥à¤¨à¥‡ अवसर पाà¤à¤•ो छॠमैले । देवकोटा तà¥à¤¯à¤¸à¤¬à¥‡à¤²à¤¾ अनà¥à¤µà¤¾à¤¦ समितिमा हà¥à¤¨à¥à¤¹à¥à¤¨à¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ । सà¥à¤•à¥à¤²à¤®à¤¾ घोपà¥à¤Ÿà¥‹ परेर ढाडले घाम तापà¥à¤¦à¥ˆ à¤à¤•ोहोरो लेखिरहनà¥à¤¹à¥à¤¨à¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ । मà¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ धेरै जेठो à¤à¤à¤•ाले उहाà¤à¤¸à¤à¤— सामानà¥à¤¯ कà¥à¤°à¤¾à¤•ानी मातà¥à¤° हà¥à¤¨à¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹, तà¥à¤¯à¥‹ पनि आकà¥à¤•लà¤à¥à¤•à¥à¤•ल मातà¥à¤° । साहितà¥à¤¯ र लेखनबारे कà¥à¤¨à¥ˆ कà¥à¤°à¤¾ हà¥à¤à¤¦à¥ˆà¤¨à¤¥à¥à¤¯à¥‹ । समजीसà¤à¤— पनि à¤à¥‡à¤Ÿà¤˜à¤¾à¤Ÿ हà¥à¤¨à¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ ।
देवकोटाले मà¥à¤¨à¤¾à¤®à¤¦à¤¨ बाहेक मेरा सारा कृति जलाइदिठहà¥à¤¨à¥à¤› à¤à¤¨à¥à¤¨à¥à¤à¤à¤•ो थियो । तर, म मà¥à¤¨à¤¾à¤®à¤¦à¤¨ à¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ पनि उहाà¤à¤•ो 'पागल' कवितालाई उचà¥à¤šà¤•ोटिको ठानà¥à¤›à¥ । उहाà¤à¤•ो आतà¥à¤®à¤¦à¥‡à¤–ि नै निःसृत à¤à¤à¤•ो कविता हो यो । यो नेपाली साहितà¥à¤¯à¤®à¤§à¥à¤¯à¥‡à¤•ै महानॠरचना हो à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ मलाई लागà¥à¤› । यो धेरैमाथिको कविता हो । यस कवितामा देवकोटाले आफà¥à¤¨à¥‹ जीवनलाई नै अà¤à¤¿à¤µà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤ गरà¥à¤¨à¥à¤à¤à¤•ो छ । यो कविता पनि मैले पिताजीको काखमै बसेर पहिलोपलà¥à¤Ÿ देवकोटाको मà¥à¤–बाटै सà¥à¤¨à¥à¤¨à¥‡ सौà¤à¤¾à¤—à¥à¤¯ पाà¤à¤•ो छॠ। उहाà¤à¤²à¤¾à¤ˆ आफà¥à¤¨à¥ˆ केही समकालीनहरूले पागल à¤à¤¨à¥‡à¤•ो जोसमा देवकोटाले यो कालजयी कविता सिरà¥à¤œà¤¨à¤¾ गरà¥à¤¨à¥à¤à¤à¤•ो हो ।
तर, मैले कà¥à¤¨à¥ˆ कृति जोसमा लेखिनठ। म ढिलो र सोचेर लेखà¥à¤¨à¥‡ मानिस । हतारमा कहिलà¥à¤¯à¥ˆ कà¥à¤¨à¥ˆ सिरà¥à¤œà¤¨à¤¾ गरनिठ। मेरा कथा, उपनà¥à¤¯à¤¾à¤¸, नाटकहरूमा आफूले तà¥à¤¯à¤¸à¤¬à¥‡à¤²à¤¾ à¤à¥‹à¤—ेको समाज र परििसà¥à¤¥à¤¤à¤¿à¤²à¤¾à¤ˆ मैले इमानदारीपूरà¥à¤µà¤• उतारà¥à¤¨à¥‡ कोसिस गरेको छॠ। यसमा 'गोठाले' आफू कति र कà¥à¤¨ रूपमा अà¤à¤¿à¤µà¥à¤¯à¤•à¥à¤¤ à¤à¤¯à¥‹, म à¤à¤¨à¥à¤¨ सकà¥à¤¤à¤¿à¤¨à¤ र तà¥à¤¯à¤¸à¤²à¤¾à¤ˆ खासै महतà¥à¤¤à¥à¤µ पनि दिनà¥à¤¨à¤ ।
मà¥à¤¨à¤¾à¤®à¤¦à¤¨ को कà¥à¤°à¤¾ देवकोटाले पनि यो कà¥à¤¨à¥ˆ मà¥à¤¡à¤®à¤¾ à¤à¤¨à¥à¤¨à¥à¤à¤à¤•ो हà¥à¤¨à¤¸à¤•à¥à¤› । उहाठबढो मà¥à¤¡à¥€ मानà¥à¤›à¥‡ हà¥à¤¨à¥à¤¹à¥à¤¨à¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ । मलाई आफà¥à¤¨à¤¾ हरेक कृतिहरू तà¥à¤¯à¤¤à¤¿à¤•ै पिà¥à¤°à¤¯ लागà¥à¤›à¤¨à¥ । तर, म देवकोटाले जसà¥à¤¤à¥‹ à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾à¤¬à¤¾à¤¹à¥‡à¤• आफà¥à¤¨à¤¾ सबै कृतिहरू जलाइदिठपनि हà¥à¤¨à¥à¤› à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ मानà¥à¤¯à¤¤à¤¾ राखà¥à¤¦à¤¿à¤¨à¤ । मलाई आफà¥à¤¨à¤¾ हरेक कृतिहरू आफà¥à¤¨à¥ˆ रगतले लेेखेजसà¥à¤¤à¥‹ अनà¥à¤à¥‚ति हà¥à¤¨à¥à¤› । मैले कसà¥à¤¤à¥‹ लेखेà¤, तà¥à¤¯à¤¸à¤•ो मूलà¥à¤¯à¤¾à¤™à¥à¤•न à¤à¤¨à¥‡ म आफैठगरà¥à¤¨ चाहनà¥à¤¨à¤, तà¥à¤¯à¤¸à¤•ो अधिकार मेरा पाठकलाई छ । मैले आफà¥à¤¨à¥‹ सिरà¥à¤œà¤¨à¤¶à¥€à¤²à¤¤à¤¾à¤²à¤¾à¤ˆ सदैव पाठकसामॠपरीकà¥à¤·à¤£ गरà¥à¤¦à¥ˆ आà¤à¤•ो छॠ।
म देवकोटापछि सिदà¥à¤§à¤¿à¤šà¤°à¤£ शà¥à¤°à¥‡à¤·à¥à¤ बाट सबैà¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ बढी पà¥à¤°à¤à¤¾à¤µà¤¿à¤¤ à¤à¤à¤•ो छॠ। उहाठपनि हामीकहाठबरोबर आइरहनà¥à¤¹à¥à¤¨à¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ । यसबाहेक हिनà¥à¤¦à¥€ साहितà¥à¤¯à¤²à¥‡ मलाई सरà¥à¤µà¤¾à¤§à¤¿à¤• पà¥à¤°à¤à¤¾à¤µ पारेको थियो । पà¥à¤°à¥‡à¤®à¤šà¤¨à¥à¤¦ र शरचà¥à¤šà¤¨à¥à¤¦à¤•ा कृतिहरू मेलै धेरैपटक दोहोरà¥â€à¤¯à¤¾à¤à¤° पढेको छॠ। तà¥à¤¯à¤¸à¤¬à¥‡à¤²à¤¾ पढà¥à¤¨à¥‡ सामगà¥à¤°à¥€à¤¹à¤°à¥‚ पनि हिनà¥à¤¦à¥€à¤®à¤¾ बाहेक केही हà¥à¤à¤¦à¥ˆà¤¨à¤¥à¥‡ । अहिले साहितà¥à¤¯ धेरै माथि उठेको छ । पà¥à¤°à¤¶à¤¸à¥à¤¤ अवसर खà¥à¤²à¥‡à¤•ा छनॠर थà¥à¤ªà¥à¤°à¥ˆ समà¥à¤à¤¾à¤µà¤¨à¤¾à¤•ा ढोका उघà¥à¤°à¥‡à¤•ा छनॠ। हामà¥à¤°à¥‹ समयमा यसà¥à¤¤à¥‹ अवसर कहाठथियो र ? à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ रचना पà¥à¤°à¤•ाशन गरà¥à¤¨ महिनौठकà¥à¤°à¥à¤¨à¥à¤ªà¤¥à¥à¤°à¥à¤¯à¥‹, शारदा बाहेक अरà¥à¤•ो पà¥à¤°à¤•ाशन थिà¤à¤¨ । आजको साहितà¥à¤¯ र यसका पà¥à¤°à¤•ाशन संसà¥à¤¥à¤¾à¤¹à¤°à¥‚ जति नै विकसित र समà¥à¤¨à¥à¤¨à¤¤ à¤à¤ पनि यो शारदा कै निरनà¥à¤¤à¤°à¤¤à¤¾ हो à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ मलाई लागà¥à¤› ।
मलाई धैरेले धेरैपटक सोधेका छनà¥, "तपाईं 'गोठाले' नहà¥à¤¨à¥à¤à¤à¤•ो à¤à¤ के हà¥à¤¨à¥à¤¹à¥à¤¨à¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ ?" तर, म आजको पà¥à¤¸à¥à¤¤à¤¾à¤®à¥ˆ जनà¥à¤®à¥‡à¤•ो à¤à¤ पनि लेखक नै हà¥à¤¨à¥‡ थिà¤à¤ । सायद म 'गोठाले' चाहिठहà¥à¤¨à¥‡ थिइनठकि !
मलाई 'गोठाले' बनाउने शारदा लामो विशà¥à¤°à¤¾à¤®à¤ªà¤›à¤¿ पà¥à¤¨à¤ƒ पà¥à¤°à¤•ाशनमा आà¤à¤•ो छ । तà¥à¤¯à¤¸à¤²à¥‡ आजको र à¤à¥‹à¤²à¤¿ आउने पà¥à¤¸à¥à¤¤à¤¾à¤²à¤¾à¤ˆ कैयौठगोठालेहरू जनà¥à¤®à¤¾à¤‰à¤¨ पà¥à¤°à¥‡à¤°à¤£à¤¾ दिनेछ à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ मैले अपेकà¥à¤·à¤¾ राखेको छॠ। तर, के हà¥à¤¨à¥à¤›, म यसै à¤à¤¨à¥à¤¨ सकà¥à¤¤à¤¿à¤¨à¤ ।
मलाई अकà¥à¤¸à¤° मानिसहरूले सोधà¥à¤¨à¥‡ गरà¥à¤›à¤¨à¥, "तपाईंका à¤à¤¾à¤‡ विजय मलà¥à¤² पà¥à¤°à¤¾à¤œà¥à¤ž à¤à¤ र लामो समयसमà¥à¤® पà¥à¤°à¤œà¥à¤žà¤¾-पà¥à¤°à¤¤à¤¿à¤·à¥à¤ ानमा संलगà¥à¤¨ à¤à¤ तर तपाईंचाहिठकिन à¤à¤•पलà¥à¤Ÿ पनि तà¥à¤¯à¤¹à¤¾à¤ जानà¥à¤à¤à¤¨ ?" हो, मलाई पनि तà¥à¤¯à¤¹à¤¾à¤ जान मन नलागेको होइन र मलाई पनि राखेको à¤à¤ हà¥à¤¨à¥à¤¥à¥à¤¯à¥‹ à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ पनि नलागेको होइन । तर, कसैले मलाई नराखेपछि म आफà¥à¤¨à¥‹ इचà¥à¤›à¤¾à¤²à¥‡ तà¥à¤¯à¤¹à¤¾à¤ जाने कà¥à¤°à¤¾ पनि त à¤à¤à¤¨ नि ! सायद à¤à¤•ै घरका दाजà¥à¤à¤¾à¤‡à¤²à¤¾à¤ˆ राखà¥à¤¨ अपà¥à¤ à¥à¤¯à¤¾à¤°à¥‹ à¤à¤à¤° म छà¥à¤Ÿà¥‡à¤ होला । यसलाई मैले नियतिको कà¥à¤°à¤¾ à¤à¤¨à¥‡à¤° चितà¥à¤¤ बà¥à¤à¤¾à¤‰à¤¨à¥‡ गरेको छॠ। तथापि, मलाई पछिलà¥à¤²à¥‹ समय तà¥à¤¯à¤¹à¤¾à¤à¤•ो मानारà¥à¤¥ सदसà¥à¤¯à¤¸à¤®à¥à¤® बनाइà¤à¤•ो थियो । यसैमा चितà¥à¤¤ बà¥à¤à¤¾à¤à¤•ो छॠ।
उमेरले ८५ नाघà¥à¤¨ लागेठ। विगत १० वरà¥à¤·à¤¦à¥‡à¤–ि बà¥à¤¢à¥Œà¤²à¥€à¤²à¥‡ गाà¤à¤œà¥à¤¨ थालेको अनà¥à¤à¤µ गरà¥à¤¦à¥ˆ आइरहेछॠ। कान पनि सà¥à¤¨à¥à¤¨ छाडिसकेठ। शरीर शिथिल à¤à¤à¤•ो छ, घरà¤à¤¿à¤¤à¥à¤°à¥ˆ पनि घà¥à¤®à¤«à¤¿à¤° गरà¥à¤¨ कठिन हà¥à¤¨à¥à¤› । हात कामà¥à¤¨ थालेका छनà¥, लेखà¥à¤¨ सकà¥à¤¤à¤¿à¤¨à¤ । दाहिने अङà¥à¤— रामà¥à¤°à¥‹à¤¸à¤à¤— चलà¥à¤¦à¥ˆà¤¨ । à¤à¤‰à¤Ÿà¤¾ हातले लटà¥à¤ ी टेकेर घरैà¤à¤¿à¤¤à¥à¤° ओहोरदोहोर गरà¥à¤›à¥ । बाहिरफेर साहितà¥à¤¯à¤¿à¤• जमघटहरूमा नगà¤à¤•ो पनि जà¥à¤—ै बितà¥à¤¯à¥‹ जसà¥à¤¤à¥‹ लागà¥à¤› । धेरै पढà¥à¤¥à¥‡à¤ म, हिजोआज तà¥à¤¯à¥‹ पनि छà¥à¤Ÿà¥‡à¤•ो छ । अब त समà¥à¤à¤¨à¥‡ शकà¥à¤¤à¤¿ पनि कà¥à¤·à¥€à¤£ हà¥à¤¨ थालेको छ । सबैै घटनाहरू सà¥à¤®à¥ƒà¤¤à¤¿à¤¬à¤¾à¤Ÿ विलीन हà¥à¤¨ थालेका छनॠ। ईशà¥à¤µà¤°à¤²à¥‡ यहाà¤à¤¸à¤®à¥à¤®à¤•ो यातà¥à¤°à¤¾à¤®à¤¾ लà¥à¤¯à¤¾à¤‡à¤ªà¥à¤°à¥â€à¤¯à¤¾à¤à¤•ो छ । बाà¤à¤•ी यातà¥à¤°à¤¾ कतिसमà¥à¤® पार गरà¥à¤¨ सकà¥à¤›à¥, तà¥à¤¯à¥‹ पनि उसैको कृपामा छ । जà¥à¤¨ दिन मृतà¥à¤¯à¥ हà¥à¤¨à¥à¤›, सà¥à¤µà¤à¤¾à¤µà¤¤à¤ƒ तà¥à¤¯à¤¸à¥ˆ दिन यो यातà¥à¤°à¤¾ पनि टà¥à¤™à¥à¤—िनà¥à¤› ।
तर पनि म निराश à¤à¤à¤•ो छैन कà¥à¤¨à¥ˆ कà¥à¤·à¤£ । मलाई पकà¥à¤•ा आशावादी à¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ अनà¥à¤¯à¤¥à¤¾ हà¥à¤à¤¦à¥ˆà¤¨ । यो चराचरसृषà¥à¤Ÿà¤¿, मैले पछाडि छाडेर आà¤à¤•ो अतीतका अनà¥à¤à¤µà¤¹à¤°à¥‚ आज पनि मलाई अतीव पिà¥à¤°à¤¯ र आतà¥à¤®à¥€à¤¯ लागà¥à¤›à¤¨à¥ । वासà¥à¤¤à¤µà¤®à¤¾ तिनै सà¥à¤®à¥ƒà¤¤à¤¿ र अनà¥à¤à¤µà¤¹à¤°à¥‚ले नै मलाई आजसमà¥à¤® जीवित राखेका छनॠà¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ म समà¥à¤à¤¿à¤¨à¥à¤›à¥ ।
(रमण घिमिरेसà¤à¤—को कà¥à¤°à¤¾à¤•ानीमा आधारित)
नेपाल सापà¥à¤¤à¤¾à¤¹à¤¿à¤• २५०