बिपी राजमारà¥à¤—मा ठूला गाडी सञà¥à¤šà¤¾à¤²à¤¨à¤•ा लागि सरकारले अनà¥à¤®à¤¤à¤¿ दिà¤à¤ªà¤›à¤¿ कानà¥à¤¨à¥€ पà¥à¤°à¤¶à¥à¤¨ उठाउà¤à¤¦à¥ˆ आइतबार सरà¥à¤µà¥‹à¤šà¥à¤š अदालतमा रिट दायर à¤à¤à¤•ो छ। यातायात वà¥à¤¯à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾ मनà¥à¤¤à¥à¤°à¤¾à¤²à¤¯à¤¬à¤¾à¤Ÿ गत जेठ१३ गते १८ फिटà¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ माथिका ठूला गाडी र १० टनसमà¥à¤®à¤•ा टà¥à¤°à¤¿à¤ªà¤°à¤²à¤¾à¤ˆ सडकमा गà¥à¤¡à¥à¤¨ इजाजत दिने गरी निरà¥à¤£à¤¯ à¤à¤à¤•ो थियो।
उकà¥à¤¤ निरà¥à¤£à¤¯à¤²à¥‡ सडक दà¥à¤°à¥à¤˜à¤Ÿà¤¨à¤¾ बढà¥à¤¨à¥‡, वातावरणीय असर र सडकको à¤à¥Œà¤¤à¤¿à¤• कà¥à¤·à¤¤à¤¿à¤¸à¤®à¥‡à¤¤ बढà¥à¤¨à¥‡ दाबीसहित अधिवकà¥à¤¤à¤¾ कैलाशराज दाहाल सरà¥à¤µà¥‹à¤šà¥à¤š पà¥à¤—ेका हà¥à¤¨à¥à¥¤ यसअघि पनि सोही पà¥à¤°à¤•ृतिको निरà¥à¤£à¤¯ रोकà¥à¤¨ दायर à¤à¤à¤•ो रिट सरà¥à¤µà¥‹à¤šà¥à¤šà¤®à¤¾ विचाराधिन रहेकै अवसà¥à¤¥à¤¾à¤®à¤¾ पà¥à¤¨à¤ƒ मनà¥à¤¤à¥à¤°à¥€à¤¸à¥à¤¤à¤°à¥€à¤¯ निरà¥à¤£à¤¯à¤²à¥‡ सवारी धनीको निजी लाà¤à¤®à¤¾ काम à¤à¤à¤•ो à¤à¤¨à¥à¤¨à¥‡ आरोपसिहत दाहाल सरà¥à¤µà¥‹à¤šà¥à¤š पà¥à¤—ेका हà¥à¤¨à¥à¥¤
मनà¥à¤¤à¥à¤°à¤¾à¤²à¤¯à¤•ो निरà¥à¤£à¤¯ ततà¥à¤•ाल रोकà¥à¤¨ रिटमा माग गरिà¤à¤•ो छ।
à¤à¥Œà¤¤à¤¿à¤• पूरà¥à¤µà¤¾à¤§à¤¾à¤° तथा यातायात मनà¥à¤¤à¥à¤°à¥€ रघà¥à¤µà¥€à¤° महासेठले यातायात वà¥à¤¯à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾ विà¤à¤¾à¤—लाई नेतृतà¥à¤µà¤µà¤¿à¤¹à¥€à¤¨ बनाउà¤à¤¦à¥ˆ कारà¥à¤¯à¤•à¥à¤·à¥‡à¤¤à¥à¤° à¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ बाहिर गà¤à¤° बिपी राजमारà¥à¤—को खà¥à¤°à¥à¤•ोट–सिनà¥à¤§à¥à¤²à¥€à¤®à¤¾à¤¢à¥€ सडक खणà¥à¤¡à¤®à¤¾ ३२ सिट कà¥à¤·à¤®à¤¤à¤¾à¤•ा ठूला गाडीलाई रà¥à¤Ÿ इजाजत दिà¤à¤•ा थिà¤à¥¤ मनà¥à¤¤à¥à¤°à¥€ महासेठले यातायात वà¥à¤¯à¤µà¤¸à¤¾à¤¯à¥€à¤•ो दबाबमा परेर रà¥à¤Ÿ इजाजत दिनकै लागि विà¤à¤¾à¤—का महानिरà¥à¤¦à¥‡à¤¶à¤• रà¥à¤ªà¤¨à¤¾à¤°à¤¾à¤¯à¤£ à¤à¤Ÿà¥à¤Ÿà¤°à¤¾à¤ˆà¤²à¤¾à¤ˆ मनà¥à¤¤à¥à¤°à¤¾à¤²à¤¯ तानेको रहसà¥à¤¯ पनि यो पà¥à¤°à¤•रणसà¤à¤—ै खà¥à¤²à¥‡à¤•ो थियो ।
***
यो अनà¥à¤®à¤¤à¤¿ दिने कà¥à¤°à¤®à¤®à¤¾ उनले यातायात वà¥à¤¯à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾ विà¤à¤¾à¤—का महानिरà¥à¤¦à¥‡à¤¶à¤• à¤à¤Ÿà¥à¤Ÿà¤°à¤¾à¤ˆà¤²à¤¾à¤ˆ कारवाहीसà¥à¤µà¤°à¥à¤ª मनà¥à¤¤à¥à¤°à¤¾à¤²à¤¯ ताने । à¤à¤Ÿà¥à¤Ÿà¤°à¤¾à¤ˆà¤²à¤¾à¤ˆ वà¥à¤¯à¤µà¤¸à¤¾à¤¯à¥€à¤¸à¤à¤— नरम नà¤à¤à¤•ो à¤à¤¨à¥à¤¦à¥ˆ महासेठले मनà¥à¤¤à¥à¤°à¤¾à¤²à¤¯ मातà¥à¤°à¥ˆ तानेनà¥, तà¥à¤¯à¤¹à¤¾à¤à¤¬à¤¾à¤Ÿ शà¥à¤°à¤® मनà¥à¤¤à¥à¤°à¤¾à¤²à¤¯à¤®à¤¾ सरà¥à¤µà¤¾ पनि गरे । तर उनी शà¥à¤°à¤®à¤®à¤¾ हाजिर गरà¥à¤¨ नपाउà¤à¤¦à¥ˆ सामानà¥à¤¯ पà¥à¤°à¤¶à¤¾à¤¸à¤¨ मनà¥à¤¤à¥à¤°à¤¾à¤²à¤¯à¤²à¥‡ उनलाई पà¥à¤¨à¤ƒ यातायात मनà¥à¤¤à¥à¤°à¤¾à¤²à¤¯à¤®à¥ˆ फरà¥à¤•ाà¤à¤° ‘जगेडा’ मा राखेको छ । यातायात वà¥à¤¯à¤µà¤¸à¥à¤¥à¤¾ विà¤à¤¾à¤—का ततà¥à¤•ालीन पà¥à¤°à¤¾à¤µà¤¿à¤§à¤¿à¤• शरद अधिकारी नेतृतà¥à¤µà¤®à¤¾ टà¥à¤°à¤¾à¤«à¤¿à¤• पà¥à¤°à¤¹à¤°à¥€ र सडक विà¤à¤¾à¤—का इनà¥à¤œà¤¿à¤¨à¤¿à¤¯à¤°à¤¸à¤¹à¤¿à¤¤à¤•ो समितिले बिपी राजमारà¥à¤—मा १० टन à¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ बढीका सवारी गà¥à¤¡à¤¾à¤‰à¤¨ नमिलà¥à¤¨à¥‡ à¤à¤¨à¥à¤¦à¥ˆ दिà¤à¤•ो पà¥à¤°à¤¤à¤¿à¤µà¥‡à¤¦à¤¨à¤•ो समेत महासेठले नजरअनà¥à¤¦à¤¾à¤œ गरेका छनॠ।
‘मालबाहक टà¥à¤°à¤•लाई पà¥à¤°à¤¤à¤¿à¤¬à¤¨à¥à¤§ गराउनà¥à¤ªà¤°à¥à¤› । सकडमा कडा नियमन गरà¥à¤¨à¥à¤ªà¤°à¥à¤› । पà¥à¤°à¤¤à¤¿à¤˜à¤£à¥à¤Ÿà¤¾ ३० किलोटमर गतिमा मातà¥à¤°à¥ˆ कà¥à¤¦à¥à¤¨ पाउने गरी टाइम कारà¥à¤¡ लागू गरिनà¥à¤ªà¤°à¥à¤›â€™, अधिकारी नेतृतà¥à¤µà¤•ो समितिले à¤à¤¨à¥‡à¤•ो थियो, ‘तर, सडक निरà¥à¤®à¤¾à¤£à¤•ा लागि आवशà¥à¤¯à¤• निरà¥à¤®à¤¾à¤£ सामागà¥à¤°à¥€ बोकà¥à¤¨ तथा मरà¥à¤¤à¤®à¤¤à¤•ा लागि आवशà¥à¤¯à¤• परेमा सरकारी निकाय वा सडक विà¤à¤¾à¤—को सिफारिसमा टà¥à¤°à¤• चलà¥à¤¨ दिनà¥à¤ªà¤°à¥à¤› ।’
यो सडक निरà¥à¤®à¤¾à¤£à¤•ा कà¥à¤°à¤®à¤®à¤¾ कहीठपनि पहरा फोरिà¤à¤•ा छैननॠ। à¤à¥Œà¤¤à¤¿à¤• संरचनाव पनि बिगारिà¤à¤•ो छैन । चटà¥à¤Ÿà¤¾à¤¨à¤¸à¤®à¥‡à¤¤ काटिà¤à¤•ो छैन । सडकको तलà¥à¤²à¥‹ साइडमा परà¥à¤–ाल उठाà¤à¤° बनाइà¤à¤à¤•ो छ । अधिकारी नेतृतà¥à¤µà¤•ो टोलीले सडक चार मिटर चौडा मातà¥à¤°à¥ˆ à¤à¤à¤•ाले साà¤à¤˜à¥à¤°à¥‹ सडकमा २ मिटर चौडा à¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ फराकिलो गाडी चलाउन नहà¥à¤¨à¥‡ पà¥à¤°à¤¤à¤¿à¤µà¥‡à¤¦à¤¨ दिà¤à¤•ो थियो ।
‘१८ सिट à¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ बढी कà¥à¤·à¤®à¤¤à¤¾à¤•ा गाडीको चौडा दà¥à¤ˆ मिटर à¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ फराकिला हà¥à¤¨à¥à¤›à¤¨à¥ । दà¥à¤ˆ मिटर à¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ फराकिलो चौडा à¤à¤à¤•ो गाडी चलाउà¤à¤¦à¤¾ टरà¥à¤¨à¤¿à¤™ पà¥à¤—à¥à¤¦à¥ˆà¤¨â€™, पतिवेदनमा à¤à¤¨à¤¿à¤à¤•ो थियो, ‘ठूला गाडी छेउबाट टरà¥à¤¨à¤¿à¤™ गरिà¤à¤¦à¤¾ à¤à¥€à¤°à¤¬à¤¾à¤Ÿ लडà¥à¤¨à¥‡ जोखिम हà¥à¤¨à¥à¤› । कà¥à¤¨à¤¾à¤¤à¤°à¥à¤« जाà¤à¤¦à¤¾ अरॠगाडीमा ठोकà¥à¤•िनाले दà¥à¤°à¥à¤˜à¤Ÿà¤¨à¤¾ बढी हà¥à¤¨à¥à¤› ।’
ततà¥à¤•ालीन अवसà¥à¤¥à¤¾à¤®à¤¾ पà¥à¤°à¤¾à¤µà¤¿à¤§à¤¿à¤•को टोलीले बिपी राजमारà¥à¤— अनà¥à¤¤à¤°à¤—त काठमाडौà¤à¤¬à¤¾à¤Ÿ धà¥à¤²à¤¿à¤–ेल हà¥à¤à¤¦à¥ˆ नेपालथोकबाट खà¥à¤°à¥à¤•ोटसमà¥à¤® सीमित मातà¥à¤°à¤¾à¤®à¤¾ ठूला गाडी गà¥à¤¡à¤¾à¤‰à¤¨ समà¥à¤à¤µ हà¥à¤¨à¥‡ जनाà¤à¤•ो थियो । तà¥à¤¯à¤¹à¤¾à¤à¤¬à¤¾à¤Ÿ खà¥à¤°à¥à¤•ोटदेखि रामेछापको मनà¥à¤¥à¤²à¥€à¤¤à¤°à¥à¤« जाने र घà¥à¤°à¥à¤®à¥€ जाने मोडसमà¥à¤®à¤•ो सडकमा ठूला सवारी गà¥à¤¡à¤¾à¤‰à¤¨ सकिने पà¥à¤°à¤¤à¤¿à¤µà¥‡à¤¦à¤¨ पà¥à¤°à¤¾à¤µà¤¿à¤§à¤¿à¤• समितिले दिà¤à¤•ो थियो ।
समितिले सरकारले सडक सà¥à¤°à¤•à¥à¤·à¤¾ नगरà¥à¤¨à¥‡ हो à¤à¤¨à¥‡ यातà¥à¤°à¥à¤•ो जीवन रकà¥à¤·à¤¾à¤•ा लागि à¤à¤ पनि साना र ठूला गाडीलाई à¤à¤•ै चोटी चलà¥à¤¨à¥‡ गरी रà¥à¤Ÿ इजाजत दिन नहà¥à¤¨à¥‡ पनि पà¥à¤°à¤¤à¤¿à¤µà¥‡à¤¦à¤¨ दिà¤à¤•ो थियो ।
यो राजमारà¥à¤—को सबैà¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ जटिल सकडखणà¥à¤¡ खà¥à¤°à¥à¤•ोटदेखि सिनà¥à¤§à¥à¤²à¥€à¤®à¤¾à¤¢à¥€à¤¸à¤®à¥à¤® रहेको छ । जहाठधेरै उकालो, मोड र घà¥à¤®à¥à¤¤à¥€ à¤à¤à¤•ाले ठूला गाडी नियमित चलाà¤à¤®à¤¾ दà¥à¤°à¥à¤˜à¤Ÿà¤¨à¤¾ पनि बढà¥à¤¨à¥‡ अवसà¥à¤¥à¤¾ छ । यो खणà¥à¤¡à¤®à¤¾ चार मिटर à¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ चौडा सडक छैन, जहाठटà¥à¤°à¤• र बस चलाउने बितà¥à¤¤à¤¿à¤•ै ओà¤à¤°à¤Ÿà¥‡à¤• गरà¥à¤¨à¥‡ कà¥à¤°à¤®à¤®à¤¾ तथा घà¥à¤®à¥à¤¤à¥€ र मोडमा धेरै दà¥à¤°à¥à¤˜à¤Ÿà¤¨à¤¾ हà¥à¤¨à¥‡ अवसà¥à¤¥à¤¾ छ ।
अहिले हायस र टाटासà¥à¤®à¥‹ धेरै गà¥à¤¡à¥à¤¨à¥‡ यो सडकमा दैनिक तीन à¤à¤¨à¥à¤¦à¤¾ धेरै दà¥à¤°à¥à¤˜à¤Ÿà¤¨à¤¾ हà¥à¤¨à¥‡ गरेका छनॠ। जसले दैनिक कसै न कसैको जà¥à¤¯à¤¾à¤¨ जाने गरेको छ । यही सडकमा ठूला गाडी गà¥à¤¡à¤¾à¤à¤®à¤¾ दà¥à¤°à¥à¤˜à¤Ÿà¤¨à¤¾à¤•ो संखà¥à¤¯à¤¾ पनि हà¥à¤µà¤¾à¤¤à¥à¤¤à¥ˆ बढà¥à¤¨à¥‡ अवसà¥à¤¥à¤¾ छ ।
साना गाडी गà¥à¤¡à¤¾à¤‰à¤à¤¦à¤¾ पनि अहिले नै धेरै ठाउà¤à¤•ो पिच उपà¥à¤•िन थालेको अवसà¥à¤¥à¤¾à¤®à¤¾ ठूला गाडी गà¥à¤¡à¥à¤¨à¥‡ बितà¥à¤¤à¤¿à¤•ै यो सडक à¤à¤¤à¥à¤•िà¤à¤° खालà¥à¤¡à¥‹à¤®à¤¾ परिणत हà¥à¤¨à¥‡ जोखिम रहेको पà¥à¤°à¤¾à¤µà¤¿à¤§à¤¿à¤•ले बताà¤à¤•ा छनॠ।
यो सडकबाट सिनà¥à¤§à¥à¤²à¤¾à¥€à¤®à¤¾à¤¢à¥€ हà¥à¤à¤¦à¥ˆ लोà¤à¤²à¤¾à¤—à¥à¤¦à¤¾ घà¥à¤®à¥à¤¤à¥€ र मोड हेरà¥à¤¨à¥ˆà¤•ा लागि देशà¤à¤°à¥€à¤¬à¤¾à¤Ÿ आनà¥à¤¤à¤°à¤¿à¤• परà¥à¤¯à¤Ÿà¤• पà¥à¤—à¥à¤¨à¥‡ गरेका छनॠ। तराईबाट नजिकै रहेकाले यो सडक हà¥à¤à¤¦à¥ˆ कोशी तीरसमà¥à¤® गरà¥à¤®à¥€ छलà¥à¤¨à¥ˆà¤•ा लागि आउने मानिसको संखà¥à¤¯à¤¾ पनि उतà¥à¤¤à¤¿à¤•ै छ ।
यो राजमारà¥à¤—को निरà¥à¤®à¤¾à¤£ २०५२ बाट थालिà¤à¤•ो थियो । यसको निरà¥à¤®à¤¾à¤£à¤•ा कà¥à¤°à¤®à¤®à¤¾ बरà¥à¤¦à¤¿à¤¬à¤¾à¤¸à¤¬à¤¾à¤Ÿ सिनà¥à¤§à¥à¤²à¥€à¤®à¤¾à¤¢à¥€à¤¸à¤®à¥à¤® पहिलो खणà¥à¤¡ ३ॠकिलोमिटर बनाइà¤à¤•ो हो । तà¥à¤¯à¤¸à¤ªà¤›à¤¿ सिनà¥à¤§à¥à¤²à¥€à¤®à¤¾à¤¢à¥€à¤¬à¤¾à¤Ÿ खà¥à¤°à¥à¤•ोटसमà¥à¤® साढे ३६ किलोमिटर सडक बनाइयो । तà¥à¤¯à¤¸à¥ˆà¤—री खà¥à¤°à¥à¤•ोटदेखि नेपालथोकसमà¥à¤®à¤•ो साढे ३६ किलोमिटर सडक बनाइयो । अनà¥à¤¤à¤¿à¤®à¤®à¤¾ चौथो खणà¥à¤¡à¤•ा रà¥à¤ªà¤®à¤¾ रहेको नेपालथोकदेखि काà¤à¥à¤°à¥‡à¤•ो धà¥à¤²à¤¿à¤–ेल ५० किलोमिटर सडक बनाइà¤à¤•ो थियो ।
- अनà¥à¤¨à¤ªà¥à¤°à¥à¤£ पोषà¥à¤Ÿ